بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
15:16
دو شنبه 6 دی 1400

 مجله روزانه شاید کمتر کسی در کشور ایران و حتی کشورهای مختلف جهان وجود داشته باشد که بگوید اهمیتی به پوست خود نمی دهد. به همین خاطر روش های مختلفی برای بهبود سلامت پوست وجود دارند که می توانند مورد استفاده قرار گیرند. بهترین ماسک هایی که برای پوست مفید هستند، ماسک شیر و عسل می باشند. شیر از مقدار زیادی پروتئین و کلسیم تشکیل شده است؛ اما اینک تنها ماده موثر در شیر نیست. شیر سرشار از پتاسیم، ویتامین های گروه ب، سلنیوم و … است که هر کدام از این مواد به تنهایی نقش بسیار موثری در سلامت پوست شما خواهند داشت. از طرفی هم عسل یک ماده بسیار خوب برای رفع چین و چروک های پوست، رفع آلودگی ها و … محسوب می شود.

بنابراین، می توان با ترکیب شیر و عسل به یک ترکیب بسیار موثر برای درمان مشکلات پوستی رسید! در ادامه شما را با چند نمونه از ترکیب این ماسک همراه با گلاب، جوی دوسر و زردچوبه که برای پوست مفید هستند آشنا می کنیم. پس یک کاسه آماده کنید و از این ماسک ها استفاده کنید.
ماسک شیر و عسل بدون هیچ افزودنی دیگری!

اول از همه ماسکی را به شما معرفی می کنیم که بدون هیچ افزودنی دیگری ساخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. این ماسک به تنهایی می توانند برای روشن شدن پوست و کاهش چین و چروک ها مورد استفاده قرار گیرند. اگر می خواهید که یک ماسک ساده و کاربردی درست کنید، می توانید این ماسک را امتحان کنید.

برای تهیه این ماسک، شیر و عسل را به میزان مساوی با همدیگر مخلوط کنید. به طور مثال اگر شما قصد دارید دو قاشق عسل استفاده کنید، می بایست که 2 قاشق یا حداکثر 3 قاشق شیر هم استفاده کنید. عسل و شیر را به خوبی با همدیگر مخلوط کنید و سپس ماسک مخلوط شده را روی پوست خودتان بمالید. نگران نباشید این ماسک می تواند بر روی زیر چشم های شما نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اجازه دهید حدود 10 دقیقه این ماسک بر روی پوست شما بماند. سپس با آب ولرم پوست خودتان را شستشو دهید.
ماسک شیر و عسل و آبلیمو (یا پرتقال)؛ روشن کننده قوی پوست

آبلیمو از جمله موادی است که نقش روشن کننده قوی برای پوست دارد. اگر می خواهید که رنگ پوست خود را یک تا دو درجه روشن تر کنید، می توانید از آبلیمو استفاده کنید. از طرفی خود شیر و عسل هم نقش روشن کنندگی خوبی برای پوست شما خواهند داشت.

در صورتی که می خواهید یک ماسک شیر و عسل و آبلیمو داشته باشید، کافیست که 2 قاشق شیر را با 1 قاشق عسل مخلوط کنید. بعد از اینکه عسل و شیر به خوبی مخلوط شدند، یک لیمو ترش کوچک یا یک قاشق آبلیمو را به ماسک خودتان اضافه کنید تا یک مخلوط یک دست داشته باشید.

توجه داشته باشید که شما می توانید به جای استفاده از آبلیمو از مرکبات دیگری مانند پرتقال هم استفاده کنید. به طور مثال می توانید به جای استفاده از 1 قاشق آبلیمو از 2 قاشق آب پرتقال استفاده کنید.

حالا ترکیب این ماسک و آبلیموی شما آماده است. کافیست که این ماسک را به مدت 10 الی 15 دقیقه بر روی پوست خودتان بگذارید و اجازه دهید که ماسک به درون پوست شما نفوذ کند. پس از گذشت 15 دقیقه می توانید این ماسک را با آب ولرم از روی صورت خود بشویید.

 


بیشتر بخوانید: فواید استفاده از ماسک شیر و عسل برای پوست

تعداد بازدید از این مطلب: 245
بازدید : 245
mm
15:17
چهار شنبه 24 آذر 1400

 

 

 

 

 

کتاب مجموعه ای از صفحات نوشته شده، مصور، چاپ شده یا خالی (صفحه های سفید و نانوشته) است. از جوهر، کاغذ، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و ...) که از یک طرف (راست یا چپ) به هم چسبیده یا متصل می شوند، ساخته می شود. به هر صفحه کتاب یک صفحه و هر طرف یا هر صفحه را یک صفحه می گویند.

کتاب ها در اندازه های مختلف عرضه می شود. در ایران سفر، وزرا و جیپ جیبی از معروف ترین قطعات کتاب است. کوچکترین کتاب جهان کتاب مقدس است که در موزه کلیسای وانک اصفهان نگهداری می شود. اولین کتاب فارسی زبان در هند توسط یک ارمنی با زیورآلات تزئین شد. نوع دیگر کتاب، کتاب الکترونیکی است که در بسته‌های نرم ‌افزاری مانند پی ‌دی ‌اف یا آی‌ پب عرضه می ‌شود که توسط کتاب ‌خوان ‌های الکترونیکی مانند آمازون کیندل نیز استفاده می ‌شود. نمونه دیگری از کتاب های چاپ نشده، کتاب صوتی است که توسط شخص یا افراد خوانده می شود و گاهی به صورت نمایشنامه اجرا می شود. این کتاب ها ممکن است همراه با موسیقی و افکت باشد.

پیشینه تعریف کتاب

هنوز تعریف روشن و کاملی ارائه نشده است و نمی تواند معنای همه انواع مختلف کتاب را پوشش دهد. مانند نشریات، تحت عنوان ثابت، نباید به صورت دوره ای منتشر شوند. یکی دیگر از تعریف های به ظاهر مناسب، محتوای تولید شده توسط نویسنده است که هدف خاصی را دنبال می کند، کتاب محتوا را حول محور هدف تعیین شده توسط نویسنده ارائه می کند، در پایان کتاب نویسنده به هدف خود می رسد و در این صورت هیچ ارجاع کلی به کتاب یا مقاله دیگری ندارد.

کلمه فارسی کتاب از عربی وارد شده است. در فارسی میانه «نامک» (حرف دری در فارسی) را عموماً کتاب می‌گفتند و فروردگ به آنچه امروزه عموماً به عنوان گفتمان شناخته می‌شود، اطلاق می‌شود. در دوره توسعه شدید فارسی، حرفی به معنای مطلق کتاب به کار رفته است. در فارسی میانه از اصطلاحات تخصصی تر ماتیکان (رساله) و نسک (برای بخش های اوستایی) استفاده می شود. کلمه پیامبر که همیشه نوشته شده و می توان به معنای مطلق کتاب یا نوشتار به کار برد، در زبان فارسی دری با معنای خاص قرآن به کار می رود.

 

 

 

کتاب الکترونیکی چیست؟

در سال های اخیر استفاده از رایانه باعث تسهیل چاپ کتاب و توسعه چاپ و انتشار کتاب های چاپی شده است. در اواخر قرن بیستم، وسایل ارتباطی مانند تلویزیون، کامپیوتر و اینترنت مفهوم کتاب را به عنوان مهمترین منبع اطلاعات به چالش کشیدند. از سوی دیگر، با ذخیره اطلاعات کتاب در نوارهای صوتی و تصویری، تعریف کتاب به عنوان «مجموعه مقالات چاپی یا نسخ خطی» نیز به چالش کشیده شده است.

منشاء کتاب های الکترونیکی به سال 1971 میلادی بر می گردد. این کتاب های الکترونیکی با استفاده از لامپ های پرتو کاتدی، تصاویر صفحه نمایش را تولید کردند که می توانست جایگزین چاپ و کاغذ شود. اما اولین کتاب الکترونیکی دیجیتال، موشک Nuvomedia در سال 1999 منتشر شد.

اخیراً تلاش هایی برای تبدیل کتاب های معمولی به کتاب الکترونیکی صورت گرفته است. این تلاش ها در جنبشی به نام پروژه گوتنبرگ انجام می شود. برای سهولت استفاده از کتاب های الکترونیکی، تجهیزات دیجیتال ویژه ای به نام کتاب خوان های الکترونیکی وارد بازار شده است. این دستگاه ها در واقع کامپیوترهای کوچکی هستند که قادر به ذخیره و بازیابی تعداد زیادی کتاب الکترونیکی هستند.

برخی از ویژگی های کتاب های الکترونیکی که منجر به استفاده گسترده از آن شده است عبارتند از:

  • سهولت حمل و نقل در حین ترکیب محتوا
  • انسجام محتوا و تنوع برنامه ها
  • مطالب را با یکدیگر به اشتراک بگذارید
  • پشتیبانی از ویژگی های چند رسانه ای

این مزایا باعث شده است که فروش کتاب های الکترونیکی از کتاب های چاپی آمازون، بزرگترین کتابفروشی جهان، پیشی بگیرد.

کتاب صوتی چیست؟

کتاب صوتی، کتاب مصور یا کتاب صوتی سندی است که به صورت صوتی تهیه شده و بر روی نوار کاست، سی دی و ... ضبط شده است. پول کتاب های صوتی می توانند با موسیقی و افکت نیز همراه شوند.

مراحل چاپ کتاب

کتابی که توسط نویسنده تهیه شده است، توسط انتشارات چاپ و شماره گذاری می شود تا شماره شابک خانه کتاب (که البته ناشران شابک آن را دریافت کرده و مانند خانه کتاب در اختیار دارند) به دست آورند. پس از تعیین شابک، کتاب برای فیپا به کتابخانه ملی ارسال می شود. پس از دریافت فیپا که اطلاعات کامل کتاب در آنجا جمع آوری می شود، کتاب برای اخذ مجوز چاپ جهت صدور نسخه ای از آن به وزارت کشور ارسال می شود. مجوز کتاب.

پس از انجام تمامی مراحل، کتاب آماده چاپ و ارسال توسط ناشر برای چاپ سنگی، چاپ و صحافی است. اکنون کتاب شما آماده است. همه این مراحل ممکن است بین 1 تا 3 ماه طول بکشد.

جزوه چیست؟

بروشور یا نامه چاپی یک کتاب بدون جلد است (یعنی بدون جلد سخت یا جلد گالینگور). یک بروشور ممکن است شامل یک ورق کاغذ باشد که در دو طرف چاپ شده و به نصف، یک سوم یا یک چهارم تا شده باشد.

استاندارد بین‌المللی یونسکو برای تولید کتاب و انتشارات، بروشور را چنین تعریف می‌کند: «نشریه چاپی غیر دایره‌ای با حداقل 5 و حداکثر 48 صفحه، بدون صفحه جلد، که در یک کشور خاص منتشر شده و در دسترس عموم قرار می‌گیرد». این نشریه به عنوان یک "نشریه غیر ادواری حاوی حداقل 49 صفحه، بدون صفحات جلد" توصیف می شود. با این حال، تعاریف یونسکو فقط برای هدف خاص جمع آوری آمار تولید کتاب آنها استفاده می شود.

هدف جزوه

بروشورها می توانند از اطلاعات مربوط به ظروف آشپزخانه گرفته تا اطلاعات پزشکی و رساله های دینی را شامل شود. بروشورها در بازاریابی بسیار مهم هستند، زیرا ارزان هستند و به راحتی بین مشتریان توزیع می شوند. جزوات همچنین ابزار مهمی به عنوان موضع سیاسی برای اعتراض در مبارزات سیاسی بود.

استفاده تجاری از جزوه ها

بروشورها به طور گسترده در تجارت استفاده می شوند، به ویژه به عنوان نوعی ارتباطات بازاریابی. بروشورها اهداف مختلفی دارند، از جمله توضیحات محصول، راهنماها، اطلاعات شرکت، تبلیغات یا راهنمای تور، و اغلب به روشی مشابه بروشورها استفاده می شوند.

منبع: کافه جزوه

تعداد بازدید از این مطلب: 248
بازدید : 248
mm
15:40
یک شنبه 23 آبان 1400

مشتریان حق دارند گیج شوند زیرا دلایلی برای انتخاب هر یک از این روش ها به دلایلی وجود دارد. در واقع بسته به نیاز، هر دو نوع سایت وردپرس یا CMS اختصاصی می توانند مناسب باشند. بنابراین در ابتدا ما باید تعیین کنیم که چه نوع وب سایتی را می خواهید طراحی کنید.

طراحی سایت اختصاصی

 

CMS اختصاصی چیست؟

CMS یک سیستم مدیریت محتوا یا پنل مدیریت یک وب سایت است. در سال های اخیر بسیاری از CMS های منبع باز رایگان طراحی شده اند که در دسترس عموم قرار گرفته است. محبوب ترین CMS های رایگان جوملا، وردپرس و دروپال هستند. در CMS های اختصاصی، پنل مدیریت و معماری پایگاه داده متناسب با نیازهای وب سایت شما طراحی شده است.

مزایای استفاده از CMS اختصاصی

قطعاً استفاده از سیستم اختصاصی مزایای زیادی دارد. در اینجا ، مهمترین آنها ذکر شده است:

∙      سرعت و انعطاف پذیری بالا

همه چیز از ابتدا توسط یک طراح سایت حرفه ای و متناسب با نیازهای شما پیاده سازی می شود که به اجتناب از هرگونه کد غیر ضروری یا جدول غیر ضروری در پایگاه داده اشاره می کند و اطلاعات در اسرع وقت در دسترس قرار می گیرد. همچنین تسلط طراح بر روی کد اصلی و ارتباطات داخلی کدها، به او کمک می کند تا برنامه را به راحتی ارتقا دهد و بتواند ویژگی های جدیدی را به برنامه اضافه کند.

∙      امنیت بالا

یکی از مهمترین عوامل در CMS های اختصاصی، امنیت بالای آن است. این امنیت به دلیل خاص بودن کدها و این واقعیت است که دیگران نمی دانند چگونه کدگذاری شده است.

تصور کنید وب سایت شما به زبانی جدید کدگذاری شده است که هیچ کس در جهان نمی داند. در این صورت جاسوسی از چنین سیستمی بسیار دشوار خواهد بود.

توجه به این نکته ضروری است که ویژگی CMS برای امنیت آن کافی نیست. در برخی موارد CMS های اختصاصی حتی ممکن است نسبت به CMS های رایگان آسیب پذیرتر شوند. امنیت کدها بستگی مستقیم به دانش و تجربه توسعه دهندگان دارد.

طراحی سایت با وردپرس

 

معایب CMS اختصاصی در مقایسه با وردپرس

علاوه بر ویژگی هایی مانند امنیت و سرعت که در CMS اختصاصی در نظر گرفته شده است، برخی عوامل دیگر نیز می توانند بر انتخاب شما تأثیر بگذارند. مهمترین معایب CMS اختصاصی عبارتند از:

∙      هزینه بالا و صرف زمان زیاد

 تصور کنید برای خرید کت و شلوار به مغازه بروید یا خیاط شخصی، کدام یک بیشتر هزینه دارد؟ آموزش طراحی سایت در اصفهان نیز همینطور است. هنگامی که از یک سیستم مدیریت محتوا رایگان استفاده می کنید، هزینه زیادی برای طراحی و توسعه تابلوهای مدیریت صرف نمی کنید. در طراحی وب سایت با CMS های اختصاصی، زمان مورد نیاز برای طراحی افزایش می یابد و هزینه ها نیز متناسب با آن افزایش می یابد.

ممکن است یک شرکت برای CMS اختصاصی همان قیمتی را داشته باشد که در وردپرس وجود دارد. در چنین شرایطی توجه داشته باشید که CMS اختصاص به شما ندارد بلکه مربوط به آن شرکت است. این بدان معناست که CMS توسط یک تیم 5 تا 10 نفر اجرا می شود و به عنوان یک سیستم اختصاصی به شما فروخته می شود، اما در همان زمان، همان سیستم به سایر شرکت ها در سایر زمینه های کاری فروخته می شود. این CMS عملاً منحصر به شرکتی است که آن را تولید کرده است.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس در 15 سال گذشته با تلاش میلیون ها نفر در سراسر جهان به جایگاه فعلی خود رسیده است. این سیستم توانسته به محبوب ترین و پرکاربردترین سیستم در زمینه کاری خود تبدیل شود. این جامعه آماری نشان می دهد که وردپرس چه ارزشی می تواند به طراحی وب شما اضافه کند.

∙      پشتیبانی ضعیف یا گران

هنگامی که از یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز مانند وردپرس یا جوملا استفاده می کنید، با جامعه ای از میلیون ها طراح وب سایت در سراسر جهان روبرو می شوید که هرکدام توانایی ها و تجربیات خاص خود را دارند. اما در یک سیستم اختصاصی، تنها یک تیم از طراحان وجود دارد.

هنگامی که شرکت های طراحی وب سایت در اوج کار خود هستند، درخواست های شما را به تأخیر می اندازند یا پول زیادی را از شما برای ایجاد تغییرات کوچک دریافت می کنند. در هر دو مورد شما شرایط سختی را تجربه خواهید کرد. هر چه این همکاری بیشتر طول بکشد وابستگی شما به شرکت بیشتر می شود و شرایط پشتیبانی دشوارتر می شود. برعکس اگر هسته اصلی وب سایت شما وردپرس باشد و شرکت پشتیبانی کننده خدمات کافی ارائه ندهد، می توانید به سرعت یک شرکت یا نیروی کار جایگزین با قیمت مناسب پیدا کنید.

ما نمی توانیم بگوییم وردپرس بهتر است و آیا این بدان معنا نیست که CMS اختصاصی مناسب تر است. هر دو بسته به مقیاس کسب و کار شما می توانند مفید باشند.

های اختصاصی در چه نوع وب سایت هایی مناسب هستند؟

 در این بخش ما محبوب ترین وب سایت ها را مرور می کنیم و تصمیم می گیریم که کدام سیستم مدیریت محتوا برای هریک از آنها مناسب است.

طراحی سایت فروشگاه آنلاین

یک مثال خوب از استفاده از CMS های اختصاصی، طراحی وب سایت برای فروشگاه های آنلاین بسیار بزرگ است. معمولاً وب سایت هایی که طیف وسیعی از محصولات را می فروشند به یک بستر اختصاصی برای ارتباط بین بخشهای مهم مانند بخش تحویل، بخش اداری و انبار نیاز دارند.

در این مورد توصیه می شود با استفاده از کدگذاری ویژه، ارتباط مناسب بین بخش ها ایجاد کرده و شرایط مناسبی را برای ارتقا سریع سیستم فراهم کنید. این شرکت ها معمولاً ترجیح می دهند یک فروشگاه آنلاین توسط تیم داخلی و بخش فناوری اطلاعات شرکت طراحی کنند تا در اسرع وقت نیازهای سیستم را برآورده کنند.

نمونه موفق چنین شرکت هایی SOUQ است. برعکس اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه آنلاین تخصصی برای فروش محصولات در یک زمینه خاص و با جامعه هدف محدود را دارید، استفاده از وردپرس می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد زیرا زمان و هزینه راه اندازی سایت در مقایسه با آن بسیار کمتر خواهد بود. به شرایطی که خودتان یک تیم ایجاد می کنید.

پس از یک یا دو سال فعالیت و کسب اطلاعات دقیق از بازار می توانید بر اساس نیاز خود CMS اختصاصی را طراحی و پیاده سازی کنید. در طول طراحی این سیستم، سایت شما به خوبی در دسترس مشتریان است و به آنها خدمات ارائه می دهد.

طراحی وب سایت برای شرکت ها

طراحی وب سایت با استفاده از وردپرس برای شرکت ها یا گروه های سازنده بهترین انتخاب موجود است. این شرکت ها معمولاً به ویژگی های پیچیده ای در پنل مدیریت خود نیاز دارند و توجه بیشتری به طراحی پوسته بیرونی دارند. در این مورد وردپرس تمام نیازهای آنها را برآورده می کند و طراحی قالب اختصاصی به آنها اجازه می دهد تا با قیمت مناسب به صورت آنلاین کار کنند.

طراحی وب سایت برای سازمان های دولتی

سازمان های دولتی علاوه بر ارائه اطلاعات در وب سایت های خود، معمولاً به یک پورتال مرکزی نیاز دارند تا بتوانند منابع انسانی و ارتباطات داخلی را مدیریت کنند. برای این منظور آنها عموماً به شرکت هایی مراجعه می کنند که در طراحی پورتال های سازمانی و سیستم های ERP تخصص دارند.

در این سازمان ها می توان روابط داخلی شرکت را از سایت جدا کرد زیرا اکثر آنها عملاً از سایت های خود فقط برای معرفی خود و اطلاع رسانی به مشتریان استفاده می کنند. در چنین مواردی، طراحی وب سایت شرکتی برای فعالیت های تحت وب و مدیریت روابط داخلی از طریق یک پورتال سازمانی توصیه می شود.

طراحی وب سایت خبری

SEO به طور کلی برای وب سایت های خبری بسیار مهم است و همه ویژگی های یک وب سایت خبری را می توان در بستر وردپرس پیاده سازی کرد. برخی معتقدند سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس توانایی میزبانی وب سایت های دارای محتوا و کاربران زیاد را ندارند، اما این درست نیست. استفاده از وردپرس در برترین وب سایت های خبری جهان به این معنی است که وردپرس قادر به میزبانی سایت های بزرگ است.

طراحی وب سایت های خلاقانه

وب سایت های خلاق عموماً به وب سایت هایی اطلاق می شود که توسط یک استارتاپ پیاده سازی شده اند و بر اساس یک رویکرد کاملاً متفاوت است. معمولاً در این وب سایت ها باید ویژگی ها و قابلیت هایی را پیاده سازی کنیم که در هیچ وب سایت دیگری موجود نیست. در این موارد وردپرس و CMS های اختصاصی دقیقاً در یک موقعیت هستند و هر دو نیاز به توسعه و خلاقیت دارند.

با توجه به این واقعیت که استارتاپ ها به طور کلی سرمایه لازم برای کدگذاری CMS اختصاصی و ایجاد تیم قوی در اولین ماه های فعالیت خود را ندارند، یک نسخه اولیه را بر روی پلتفرم وردپرس پیاده سازی کرده و سپس بازخورد مشتریان را تجزیه و تحلیل می کنند. هر زمان که احساس می کنند این ایده به مرحله توسعه رسیده است، تصمیم می گیرند وب سایت را براساس CMS اختصاصی مجددا پیاده سازی کرده یا حتی ویژگی های مورد نظر خود را در پلتفرم وردپرس به وب سایت اضافه کنند.

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 282
بازدید : 282
mm
17:21
جمعه 21 آبان 1400

چرم مصنوعی طرح‌دار از بهترین انجناس در تولیدی کیف

چرم مصنوعی طرح‌دار یکی از انواع چرم مصنوعی است که در کارخانه‌ها به‌صورت یک صفحه از طرح‌های متفاوت

مانند طرح پوست مار، طرح پوست کروکدیل و طرح سنگی تولید می‌شود.

برای تولید چرم مصنوعی طرح‌دار به حرارت و فشار بسیار بالایی نیاز است.

قابل‌توجه طرفداران این نوع چرم، قیمت طرح پوست مار به نسبت سایر چرم‌های مصنوعی کفش بسیار کمتر است.

پیش نیاز ها برای احداث و راه اندازی تولیدی

یکی از وسایل مورد نیاز برای هر مرد و زنی در دنیا کیف است.

مردان کیف را برای کار های اداری و شخصی خود بیشتر استفاده میکنند و امنیت و حجم مناسب

برای آنها اهمیت اول را دارد و در مقابل آنها زنان کیف را به عنوان یک کالای زینتی استفاده می کنند.

یکی از موارد تاثیر گذار در خرید کیف مردانه و یا زنانه قیمت مناسب

آن برای هر فردی است و کیف هایی که تولیدات داخلی هستند همواره دارای قیمت مناسب تری می باشند.

در این مقاله ما سعی داریم تا برای شما عزیزان یاز های اولیه برای راه اندازی تولیدی کیف زنانه را شرح دهیم.

 

نیروی کار: یکی از مهمترین موارد در راه اندازی یک تولیدی موفق

نیروی کاری شما باید علاوه بر تخصص توانایی همکاری به صورت تیمی را نیز داشته باشند,

تا کار های سخت را به صورت گروهی به پیش ببرند.

وسایل و ابزار های مناسب: بعد از داشتن نیروی کاری,

شما باید شرایط کاری نیروهای خود را فراهم کنید تا بتوانند برای شما شروع به فعالیت کنند.

محیط کار: در نهایت باید با اجاره کردن و یا خریدن یک کارگاه مناسب

نیروهای خود و وسایل و ابزار ها را دور هم جمع کنید تا آنها کار خود را شروع کنند.

انتخاب بازار هدف: یکی از کار های بسیار مهم در راه اندازی تولیدی کیف در تهران داشتن هدف است,

به این معنا که شما باید انتخاب کنید مشتریان شما افراد ثروتمند جامعه هستند و یا افراد متوسط جامعه می باشند.

تهیه مواد اولیه: برای شروع کار نیاز به نخ, چرم طبیعی,

چرم مصنوعی, نقشه های کیف و غیره دارید. که با توجه به بازار هدفی که انتخاب کرده اید

باید مواد اولیه ای مناسب با این بازار هدف بخرید.

به عنوان مثال در صورتی که بازار هدف شما لاکچری ست,

باید مواد اولیه شما بسیار مرغوبی را تهیه کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 254
بازدید : 254
mm
16:47
جمعه 7 آبان 1400

کابل سیلیکونی نسوز  چیست؟ ما در اینجا قصد داریم سیم و کابل نسوز سیلیکونی که از محصولات و تولیدات شرکت راهدار صنعت کیهان می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد را به شما معرفی کنیم. در ابتدا به معرفی و بررسی سیم و کابل ضد حریق می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پردازیم. پس با ما همراه باشید. جهت استفاده از انواع سیم و کابل ها در حوزه های مختلف، لازم است از سیم و کابل مناسب آن حوزه استفاده شود.

یکی از پرکاربردترین نوع سیم و کابل، سیم و کابل نسوز می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد که در موارد مخصوص به خود مورد استفاده قرار میگیرد. البته کلمه نسوز بودن در مورد این نوع سیم و کابل ها نباید این تصور را در شما به وجود آورد که به هیچ وجه آتش نمی گیرند، بلکه منظور این است که مقاومت بالایی در برابر آتش دارند. اگر برای خرید سیم و کابل به بازار و فروشگاه های عرضه کننده این محصول مراجعه کرده باشید، خواهید دید که انواع مختلفی از آن در بازار موجود می باشد که گاهی این تنوع بالا باعث سر درگمی خریداران می شود.

برای این که بتوانید خرید مناسب و درستی انجام دهید لازم است با کارایی هر یک آشنایی داشته باشید. از همین رو لازم است تعریفی دقیق از سیم و کابل ضد آتش در اختیار شما قرار دهیم. در تعریف سیم و کابل ضد حریق باید گفت: سیم و کابل هایی که در دمای بالا مقاوم بوده و مشکلی برای آن ها از لحاظ عبور جریان در دماهای بالا به وجود نمی آید.

معمولا از این نوع سیم و کابل ها در مکان هایی که درجه حرارت و گرما بالا باشد استفاده می کنند تا به این ترتیب بتوانند احتمال حریق در این مکان ها را به حداقل میزان ممکن برسانند. این نوع سیم و کابل ها علاوه بر مقاومت در برابر آتش در برابر شرایط نامناسب جوی، اشعه ماوراء بنفش، مواد شیمیایی و روغن ها مقاومت خوبی را از خود نشان می دهند.

انواع سیم و کابل نسوز

سیم و کابل نسوز در انواع مختلفی به بازار ارائه می شوند که عبارت اند از:

  • کابل کنترل
  • کابل قدرت
  • کابل فشار قوی
  • کابل ابزار دقیق
  • کابل اعلام حریق
  • سیم دو روکش بافت
  • سیم و کابل جرقه زن

ویژگی سیم و کابل نسوز

ویژگی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های سیم و کابل نسوز یکی از مهم ترین موارد در رابطه با این نوع سیم و کابل‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد که تاثیر بسیاری در شناخت کاربردهای آن در صنایع مختلف دارد. از این رو لازم است در این مطلب به بیان برخی از مهم ترین آن ها بپردازیم.

  • جلوگیری از انتشار شعله
  • مقاومت در برابر خورندگی
  • عایق بودن در برابر رطوبت بالا
  • مقاومت در برابر تغییرات دمایی
  • فاقد گازهای سمی و یا کشنده هالوژن
  • شکل پذیری بالا با حفظ پایداری سیم و کابل
  • استفاده از محافظ (شیلد) در ساختار سیم و کابل
  • مقاوم در برابر حریق در دمای 60- الی 250 سانتیگراد
  • مقاومت در برابر اشعه های ماوراءبنفش، مادون قرمز و گاما
  • مناسب جهت استفاده در صنایع غذایی و پزشکی (رشد نکردن قارچ و باکتری در ماده سیلیکونی)

کاربرد سیم و کابل نسوز

در رابطه با دلایل استفاده از سیم و کابل نسوز (Fire Resistant Cable) باید گفت: این محصولات با هدف حفظ و نگهداری عملکرد طبیعی دستگاه های مختلف در زمان حوادث غیر مترقبه و یا آتش سوزی در مکان های حساس مورد استفاده قرار می گیرد. همین موضوع می تواند از خسارات جانی و مالی در محیط جلوگیری کرده و از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری نماید.

همان طور که در بالا گفته شد، معمولا از کابل ضد حریق جهت کاربردهای ایمنی و اطفاء حریق در سیستم های کنترل، سیستم های حفاظتی و هشدار حریق، سیستم های اعلام حریق و ارتباط صوتی و در مکان هایی که میزان دما بالا باشد استفاده می کنند و در واقع کاربرد کلی آن را می توان همین مورد بیان کرد.

اما اگر بخواهیم به طور موردی در رابطه با کاربردهای آن صحبت کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • صنایع فولاد سازی
  • صنایع پزشکی
  • صنایع خودروسازی
  • صنایع کشتی سازی
  • هیترهای الکتریکی
  • واگن‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های راه آهن
  • سیستم های اعلام حریق
  • صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی
  • در تمام صنایعی که از کوره ها استفاده می کنند
  • سیم کشی هواپیماها و صنایع مرتبط با هوا و فضا
  • استفاده در موتورها، ژنراتورها و ترانسفورماتورها
  • طراحی تجهیزات آزمایشگاهی، اندازه گیری و کنترل
  • در ساخت انواع وسایل منزل مانند اجاق گاز، ماکروفر، جاروبرقی، بخاری های برقی و…
  • سیم کشی مناطق حساسی مانند دانشگاه ها، بیمارستان ها، هتل ها، مجتمع های تجاری بزرگ و…

کابل سیلیکونی نسوز

کابل نسوز سیلیکونی

یکی از سوالات مهمی که در رابطه با سیم و کابل نسوز به وجود می آید این است که جنس این نوع سیم ها و کابل ها از چیست که باعث مقاومت بالای آن ها در برابر دمای بالا شده است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: معمولا این سیم ها و کابل ها را از جنس سیلیکونی می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎سازند و این موضوع به دلیل ویژگی های شگفت انگیز سیلیکون می باشد. البته میزان درصد خلوص سیلیکون استفاده شده در این نوع سیم و کابل ها یکی از موارد مهم در تعیین ویژگی های آن می باشد. سیلیکون را می توان یکی از ترکیبات مصنوعی معرفی کرد که تنوع زیادی در اشکال و کارکردهای آن وجود دارد. این عنصر شیمیایی در گروه شبه فلزات قرار می گیرد و با نماد si در جدول تناوبی شناخته می شود.

تحقیقات در رابطه با این شبه فلز نشان می دهد که خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده تا ده ها سال هم باقی می ماند و به همین دلیل با خیال راحت می توان در ساخت سیم و کابل ضد حریق از آن استفاده کرد. اگر بخواهیم به ویژگی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های منحصر به فرد سیلیکون اشاره داشته باشیم باید بگوییم که این ماده در برابر رطوبت، تابش شدید نور خورشید، سرما و گرمای بالا مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این همان طور که می دانید هدف استفاده از سیم و کابل ضد آتش این است که در زمان رخ دادن حریق جریان عبوری از هادی سیم و کابل قطع نشود. بنابراین هادی موجود در این نوع سیم ها و کابل ها از روکش آن مهم تر هستند.

تصور کنید که اگر جریان عبوری قطع شود کار اطفاء حریق قبل از حضور آتش نشان ها با اختلال رو به رو می شود. ترکیبات خاص سیلیکون که در ساخت کابل نسوز سیلیکونی استفاده می شود تا 3 ساعت می تواند مانع از قطع شدن جریان شود. به این ترتیب می توان در مواقع حساس با استفاده از این نوع کابل ها به راحتی به کار اطفاء حریق پرداخت و از آسیب های احتمالی که ممکن است در محیط به وجود آید، جلوگیری کرد.

مزایای استفاده از کابل نسوز سیلیکونی

وقتی که می گوییم استفاده از سیم و کابل نسوز سیلیکونی در بسیاری از صنایع مشاهده می شود، می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توان گفت که این استفاده گسترده به دلیل ویژگی ها و مزایایی است که این نوع سیم و کابل ها دارند. از همین رو در ادامه به برخی از ویژگی های مهم این کابل اشاره خواهیم کرد.

  • کم دود بودن
  • نارسایی الکتریسیته
  • مقاومت بالا در برابر برودت هوا
  • عاری بودن از هرگونه گازهای اسیدی
  • مقاوم در برابر روغن هایی با وزن مولکولی بالا
  • مقاومت بالا در برابر شدت جریان ناشی از ولتاژ بالا
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت بالا و مقاومت در محیط های خشک
  • تحمل تحمل دمای 60- درجه سانتی گراد تا 250+ درجه سانتیگراد
  • انعطاف پذیری بالا در مقاطع گوناگون در مقاطع گوناگون ضمن حفظ پایداری جریان
  • عدم رشد قارچ و باکتری که آن را مناسب برای استفاده در صنایع پزشکی و غذایی کرده است.

معایب استفاده از کابل نسوز سیلیکونی

اما استفاده از سیم و کابل نسوز سیلیکونی در کنار مزایایی که دارد می تواند دارای معایبی هم باشد که شناخت این موارد می تواند در انتخاب مناسب تاثیرگذار باشد. چرا که این موارد می‎‎‎‎‎‎‎‎توانند تعیین کننده کارایی این نوع کابل باشند.

از جمله این معایب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم بازیافت در محیط زیست
  • قیمت بالا نسبت به سیم و کابل های پی وی سی

کابل نسوز شیلد دار

کابل نسوز شیلد دار

امروزه به دلیل گستردگی کاربرد سیم و کابل ضد حریق در صنایع مختلف انواع متنوعی از آن در بازار موجود می باشد که تنوع بالای آن باعث سهولت در انتخاب و استفاده از آن شده است. یکی از انواع این نوع کابل ها، کابل نسوز شیلد دار می باشد. کابل های شیلد دار یکی از پر کاربردترین انوع کابل ها در صنابع مختلف هستند که استفاده های فراوانی از آنها می شود. در تعریف این نوع کابل باید گفت: کابل شیلد دار کابلی است که از یک یا چند عایق و لایه محافظ داخلی تشکیل شده است. در واقع این نوع کابل ها از یک هادی که آن هادی با یک لایه دیگر پوشانده شده (توسط یک لایه ی رسانا محصور شده) است، تولید می شود.

اگر بخواهیم در رابطه با هدف استفاده از شیلد در کابل ضد حریق صحبت کنیم باید بگوییم: محافظت از اطلاعات کابل ها در برابر انواع تداخلات الکتریکی و مکانیکی از اهداف اصلی آن می باشد. شیلد در این نوع کابل ها برای این که بتواند نویز سیگنال ها را کاهش دهد، مانند یک قفس فارادی عمل می کند که موجب عدم تداخل امواج با سایر دستگاه های موجود در محیط می شود.

کابل نسوز شیلدار برای انتقال هر دو سیگنال های دیجیتال و آنالوگ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و اهمیت استفاده از شیلد در این نوع کابل ها را می توان اینگونه توضیح داد که اگر در این نوع کابل ها از شیلد استفاده نشود وقتی که کابل در مجاورت انواع کابل های پاور و یا نویز های الکتریکی قرار گیرد، نمی تواند تمام پارامتر ها را به طور صحیح منتقل نماید و در واقع ممکن است سیگنال های دریافتی دارای خطا شوند.

انواع کابل نسوز شیلدار

مدل های مختلفی از کابل نسوز شیلدار در بازار موجود هستند و تفاوت های میان شیلدها بر اساس دلایل مهندسی و رعایت استانداردها می باشد.

برخی از مهمترین کابل های شیلد دار عبارتند از:

  • کابل شیلد دار با بافت فلزی
  • کابل شیلد دار فویلی
  • کابل شیلد دار مارپیچ
  • کابل شیلد دار نواری
  • کابل شیلد دار ترکیبی

کاربرد کابل نسوز شیلد دار

به طور کلی دلایل استفاده از این نوع کابل ها را می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توان به صورت زیر بیان کرد:

  1. مانع از ایجاد میدان الکتریکی بین دو هادی می شود.
  2. مانع از ایجاد فشار ولتاژ در بین هادی های مختلف می شود.
  3. باعث به تعویق انداختن استهلاک در کابل هایی است که در لوله های فلزی و یا غیر فلزی قرار دارند.
  4. باعث جلوگیری از انتقال ولتاژ به کابل هایی است که بدون شیلد باشند.

انواع شیلد استفاده شده برای سیم و کابل نسوز

شیلدها با توجه به ویژگی هایی که دارند در گروه های مختلفی دسته بندی می شوند که از هر یک از آن ها می توان برای ساخت کابل نسوز استفاده کرد. در ادامه به معرفی انواع شیلد های مورد استفاده در این نوع سیم و کابل ها اشاره خواهیم کرد.

شیلد نواری: این نوع شیلد ها با نام محافظ الکترومغناطیس پیرامونی شناخته می شوند که به عنوان کارآمدترین انواع شیلد در بازار معرفی می شوند. علت این موضوع را می توان پوشش 100 درصدی این نوع شیلد ها معرفی کرد. این نوع شیلد ها می توانند انرژی الکتریسیته ساکن را که توسط امواج الکترومغناطیسی محیط به وجود می آید، کنترل و دفع کنند.

شیلد بافت: این نوع شیلد های مورد استفاده برای کابل ضد حریق از گیس بافت کردن نوعی سیم های نازک به وجود می آید و به همین دلیل نام بافت را بر روی آن گذاشته اند. از مزایای این نوع شیلد می توان به مقاومت و انعطاف پذیری بالا در برابر شکست و یا پارگی اشاره کرد. تنها عیب این نوع شیلد ها پوشش کمتر آن نسبت به شیلدهای نواری می باشد.

شیلد ترکیبی: این شیلد را می توان ترکیبی از دو نوع قبلی دانست. برای این کار پوشش نواری را نازک تر کرده و آن را به شیلد بافت با تراکم پایین تر اضافه می کنند.

شیلد بافت چند لایه: برای این که بتوان حداکثر پوشش را برای کابل مقاوم در برابر حریق ایجاد کرد روی آن را با دو یا سه لایه شیلد بافت می پوشانند.

استاندارد تست کابل نسوز

 

استانداردهای سیم و کابل نسوز

همان طور که می‌دانید سیم و کابل نسوز به کار رفته در ساختمان ها، جزء مهمترین تأسیسات ساختمانی هستند که بایستی در شرایط اضطراری از قبیل آتش سوزی، تا آخرین لحظه و بیشترین زمان ممکن آماده بکار بوده و عملکرد صحیح خود را حفظ کنند. از این رو سیم و کابل ضد حریق انتخابی شما باید مطابق با استانداردی های بین المللی و داخلی باشد. چرا که این استانداردها مشخصه ها و ابعاد فیزیکی و شیمیایی، خلوص مس هادی، سایز سطح مقطع، درصد خلوص سیلیکون، میزان تحمل کشش، میزان تحمل دما و… سیم و کابل را مشخص می نمایند.

استانداردهای بین المللی در نظر گرفته شده برای سیم و کابل ضد آتش موسوم به IEC و استاندارد ملی ایران موسوم به ISIRI می باشد.

نکات قابل توجه در خرید سیم و کابل نسوز

همان طور که گفته شد انواع مختلفی از سیم و کابل ضد حریق در بازار موجود می باشد که هر یک از آن ها برای یک کاربرد خاص در نظر گرفته شده است. به همین دلیل لازم است در خرید این نوع سیم و کابل ها به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید.

در ادامه به برخی از مهم ترین این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • نوع بسته بندی
  • بررسی رنگ روکش
  • انتخاب میزان جریان مورد نیاز
  • بررسی سطح مقطع مورد نیاز
  • بررسی حداکثر دمای لحظه ای
  • بررسی مواد سازنده عایق و روکش
  • مشخص نمودن سطح ولتاژ عایقی
  • در نظر گرفتن شرایط محیطی و محل نصب
  • بررسی درجه حرارت روکش سیم و کابل در بلند مدت

قیمت کابل نسوز

طبیعی است که در هر نوع خریدی یکی از مولفه های مهم و تاثیر گذار قیمت محصول مورد نظر می باشد که کابل های نسوز هم از این موضوع مستثنی نیستند. به همین دلیل لازم است به بررسی قیمت کابل نسوز پرداخت. البته در رابطه با قیمت این نوع محصولات نمی توان یک مبلغ مشخص و معین را برای همه آنها در نظر گرفت. این موضوع به آن دلیل است که عوامل مختلفی در تعیین قیمت کابل های نسوز تاثیرگذار می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد. برای مثال می توان گفت درصد خلوص پوشش سیلیکونی، شیلد دار بودن یا نبودن، نوع شیلد، نوع عایق، سطح مقطع، برند تولید کننده کابل و… همگی از جمله عواملی هستند که به نوبه ی خود می توانند در تعیین قیمت نهایی تاثیرگذار باشند و هر یک باید در جایگاه خود مورد بررسی قرار گیرند.

تولید کننده کابل نسوز

تا چند سال گذشته ایران در بسیاری از حوزه ها مجبور به واردات کالا از کشورهای دیگر بود. اما در سال های اخیر با توجه به افزایش تحریم ها کشور ما سعی کرده به خودکفایی در حوزه های مختلف دست یابد. شرکت راهدار صنعت کیهان که از سال 77 فعالیت خود را در حوزه تولید انواع سیم و کابل آغاز کرده، توانسته است به عنوان برترین تولید کننده انواع سیم و کابل نسوز استاندارد در ایران شناخته شود.

در این سال ها با روی کار آمدن برندهای مختلف ایرانی باعث شده است که نیاز ایران به سیم و کابل ضد حریق در داخل ایران تامین شده و شرکت راهدار صنعت کیهان سهم عمده ای از این بازار را نصیب خود کرده است. متاسفانه امروزه افرادی سودجو را می توان یافت که با برندهای مختلف اقدام به تولید و ارائه سیم و کابل بی کیفیت و غیر استاندارد، با قیمت پایین نموده اند. محصول ارزان خوب است بلکه فقط از نظر قیمت و نه ارزش!

شما هموطنان عزیز می توانید با اطمینان خاطر انواع سیم و کابل ضد آتش تولیدی این شرکت را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. چرا که تمامی محصولات شرکت راهدار صنعت کیهان مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی تولید شده و جای هیچ گونه نگرانی برای مصرف آن ها وجود ندارد.

سوالات متداول در رابطه با سیم و کابل نسوز

با خواندن مطالب بالا ممکن است سوالاتی در ذهن شما به وجود آمده باشد که ما در این بخش به برخی از مهم ترین و متداول ترین این سوال ها پاسخ خواهیم داد.

آیا کابل نسوز تولیدی راهدار صنعت کیهان دارای گارانتی است؟

بله، شرکت راهدار صنعت کیهان تمامی محصولات تولیدی خود را با تضمین کیفیت و با گارانتی معتبر ارائه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند.

انتخاب نوع سیم و کابل نسوز به چه عواملی بستگی دارد؟

برای خرید این محصول باید به محیط مورد استفاده، ولتاژ کار، میزان دمای محیط، کاربرد سیم و بازه زمانی کارکرد آن توجه داشته باشید.

چگونه سیم و کابل نسوز با کیفیت خریداری کنیم؟

برای این که بتوانید بهترین سیم و کابل نسوز را با بهترین کیفیت تهیه کنید همین الان با کارشناسان فروش شرکت راهدار صنعت کیهان تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره ببرید.

برای تهیه سیم و کابل ضد حریق نوع داخلی آن را تهیه کنیم یا خارجی؟

امروزه کیفیت سیم و کابل هایی که در داخل ایران تولید می شوند کمتر از نمونه های خارجی نیست و چه بسا کیفیت سیم و کابل تولیدی شرکت راهدار صنعت کیهان بیشتر از نمونه های خارجی می باشد. بنابراین می توانید از محصولات و تولیدات ما استفاده کنید.

آیا سیم و کابل نسوز سیلیکونی شرکت راهدار صنعت کیهان گواهینامه داخلی و بین المللی دارد؟

بله، شرکت راهدار صنعت کیهان دارای گواهی سازمان ملی استاندارد (ISIRI-1926-4) و همچنین گواهی ISO-9001 ،ISO-14001 و گواهی CE (انطباق با استانداردهای اروپا) می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد.

کیفیت ارزان نیست، آن را ارج نهیم

محصول ارزان خوب است بلکه فقط از نظر قیمت و نه ارزش!

چندیست افرادی سودجو با برندهای تقلبی اقدام به تولید سیم و کابل نسوز بی کیفیت با قیمت بسیار پایین و ارائه آن به مشتریان نموده اند. شرکت راهدار صنعت کیهان با قیمتی معقول و مقرون به صرفه اقدام به تولید محصولات خود نموده و با شفافیت کامل روند تولید را مورد بازدید مشتریان خود قرار داده تا جای هیچ شبهه ای برای مشتریان ارجمند این شرکت باقی نماند. ما امیدواریم شما انتخابی آگاهانه داشته باشید تا هم حق مشتری پایمال نشود هم کسانی که صادقانه تولید می کنند و کسانی که در صدد بی کیفیت ارائه دادن محصولات خود هستند از یکدیگر تمیز داده شوند. وقتی شما برای خرید محصول مبلغی می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پردازید در حقیقت بهای کیفیت آن را می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پردازید. با آرزوی انتخاب و خریدی آگاهانه برای شما مشتریان ارجمند.

تیم فروش شرکت راهدار صنعت کیهان، آمادگی کامل خود را برای تامین کابل‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های پروژه های کوچک و بزرگ شما هموطنان عزیز اعلام میدارد.

جهت دریافت لیست قیمت کابل نسوز و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، همین الان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. تیم بزرگ راهدار صنعت کیهان در تمامی مراحل مشاوره، انتخاب، خرید و خدمات پس از فروش در کنار شما مشتریان عزیز می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد.

 

دفتر مرکزی: 88650175(021)

تلفن همراه: 09120469727

ایمیل: sale@rsk-co.com

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 244
بازدید : 244
mm
17:22
سه شنبه 4 آبان 1400

فونداسیون سوله عملکرد فوق العاده مهمی را انجام می دهد. پایه و اساس سوله مناسب طراحی شده و از سازه شما پشتیبانی می کند و از مشکلات جدی جلوگیری می کند.

انواع فونداسیون سوله

طراحی گرافیکی نشان دهنده فونداسیون سوله با ساختار خاص خود است. سوله های صنعتی معمولاً از یکی از سه زیر استفاده می کنند:

  1. دال

  2. اسکله

  3. دیوار محیطی

اسلب: پی اسلب بتنی محبوب ترین انتخاب برای سوله های صنعتی و کشاورزی و در کل انواع سازه این تیپ است. اساساً، اسلب بتنی برای سوله فلزی ضمن حمایت از قاب فولادی، کف سازی را نیز ایجاد می کند.

کدام فونداسیون سوله برای شما مناسب است

اسکله: سازه هایی که نیاز به خاک یا سنگریزه دارند از کف بتنی برای حمایت از سازه استفاده می کنند. برای مثال ، انبارهای دام و کشاورزی اغلب دارای پایه اسکله هستند.

 

سازه هایی باز هستند مانند سوله علوفه روباز و عرصه های اسب سواری همچنین پایه اسکله را ترجیح می دهند.

اسکله های بتنی در عمق خاک ریخته می شوند و از یک عرشه فولادی قاب پشتیبانی می کند. اسکله ها در زیر زمین به هم چسبیده اند تا جابجایی را از بین ببرند.

دیوارهای پیرامونی: نوع دیگری از فونداسیون سوله فلزی دیوار محیطی است که به عنوان پایه محیطی نیز معروف است. این پایه های سوله فولادی در اطراف نمای بیرونی سوله ریخته می شود و از دیوارهای قاب بیرونی فولادی حمایت می کند. برخی از کاربردهای سازه نیز از دیوارهای محیطی به همراه پی اسلب یا پایه اسکلت بتنی استفاده می کنند.

انتخاب فونداسیون سوله

هدف از این ساختار، سبک ساختمان و موقعیت ساختمان همه انتخاب فونداسیون را تعیین می کند.

معیارهای زیر باید در انتخاب پایه های ساختمانهای فولادی گنجانده شود:

 

نوع خاک

خطوط ی محلی

وزن ساختمان

شرایط جوی

وزن تجهیزات یا وسایل نقلیه ای که در سازه قرار می گیرند

ابعاد و اندازه

واکنش های ساختمانی

محل پیچ های لنگر برای اتصال ستون های قاب فولادی

چه کسی بنیاد فونداسیون سوله را طراحی می کند؟

شما باید یک مهندس فونداسیون را برای طراحی فونداسیون ساختمان فولادی خود استخدام کنید یا افراید که دارای تجربه زیادی در این امر هستند. آنها بهترین شرایط را برای تعیین روند استفاده از دیوارهای پیرامونی، اسکله ها یا اسلب بتنی برای پی ساختمانهای فلزی دارند.

این نقشه های لنگر پیچ و اطلاعات لازم را ارائه می دهد که مهندس و پیمانکار فونداسیون شما برای برنامه ریزی پایه مناسب برای ساختمان ه فولادی شما نیاز دارند. این اجازه می دهد تا فونداسیون شما از قبل ریخته و آماده شود، بنابراین ساخت  پایه می تواند بلافاصله با رسیدن قاب فولادی شما آغاز شود.

نکته مهم : اگر شرایط خاک ضعیف است، ممکن است ریختن خاک با کیفیت بهتر از ریختن یک پایه عمیق تر برای یک سازه فولادی بزرگتر، به صرفه تر باشد. این احتمال را با پیمانکار خود در میان بگذارید.

اکثر سوله فولادی به اسلب بتنی یا دیوارهای محیطی نیاز دارند که دارای یک شکاف در بتن برای نگهداری ورق های پیرامون است. پیمانکار بتن با قرار دادن تخته های 2 * 2 در اطراف لبه، بریدگی ایجاد می کند. متأسفانه بریدگی دارای شکاف هایی از آب است که با گذشت زمان پوشش دیوار را زنگ می زند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 262
بازدید : 262
mm
15:38
دو شنبه 26 مهر 1400

اول این مقاله یک نکته خدمتتان عرض کنیم. غذاهای ایرانی از جمله غذاهای خوشمزه و خوش طعمی هستند که هر انسانی آرزو دارد برای یکبار هم که شده است این غذاهای ایرانی را میل کنید. این قضیه مربوط به تمام انسان های دنیاست. اکنون می توان لیست غذاهای ایرانی را با یکدیگر بررسی کنیم. ایران عزیزمان در بسیاری از چیزها بی نظیر است.

 

طرز تهیه آش شله قلمکار عالی اصفهان برای 10 نفر را برای شما همراهان همیشگی به روش حرفه ای و کاربردی تهیه کرده ایم. امیدواریم که از این بخش آموزشی استفاده لازم را برده و این آش خوشمزه اصفهانی را در منزل تهیه و نوش جان نمایید.

 طرز تهیه انواع آش

 



تعداد بازدید از این مطلب: 268
بازدید : 268
mm
16:21
سه شنبه 20 مهر 1400

تولیدی کیف مدرسه تنوع زیادی دارد که در این مقاله از کیف یک درباره‌اش صحبت خواهیم کرد.

قبل از بازگشایی مدارس، تمامی والدین به دنبال بهترین کیف مدرسه برای فرزندان خود هستند.

اگر کیف مناسب برای فرزند خود تهیه نکنید، ممکن است ستون فقرات فرزند دلبندتان دچار آسیب شود

یا اینکه مشکلات حرکتی برای او ایجاد شود. بر این اساس، خرید یک کیف مناسب بسیار حائز اهمیت است و باید در آن دقت زیادی داشته باشیم.

یک کیف مدرسه استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟

کیف‌های مدرسه استاندارد ویژگی‌هایی دارند که این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

تولیدی کیف مدرسه – جنس کیف مدرسه

کیف مدرسه باید سبک باشد، پس کیف‌هایی با جنس لی یا کتان به دلیل این‌که سنگین هستند، مناسب مدرسه نمی‌باشند چرا که وزن این کیف‌ها با پر کردنشان با کتاب و دفتر و غیره بیش از اندازه بالا می‌رود.

پس یک انتخاب بسیار خوب برای کیف مدارس ، کیفی است که تولید شده از جنس برزنت یا پارچه باشد.

تولید قطعات توسط فن آوری کیف یک از گامهای پایه­ای متعددی تشکیل می­شود.

مواد خام چرم مصنوعی ورودی برای تزریق که به عنوان ماده اولیه شناخته می شوند،

شامل مخلوطی از چرمها مصنوعی یا پلیمری و مواد چسبنده می باشند.

ماده اولیه در مارپیچ فشار تزریقی ذوب می­شود و با فشار به بخش رول و طاقه کردن چرم تزریق می­گردد.

تولیدی کیف بازار تهران و تقاضای آن برای ساخت انواع چرم را شرح میدهیم

ما توانیم بر اساس شکل و فرم، یک قسمت خیلی شکننده که “چرم مصنوعی درجه یک” نامیده می­شود را استخراج کنیم.

بعضی از چرمها، نیازمند پاکسازی دهانه پاشش تزریق یا اضافاتی که در محل اتصال جنس خام چرم قالب تشکیل می شوند، هستند.

قدم بعدی، دوباره چسباندن است. اشکال زیادی از فرآیندهای دوباره چسباندن

وجود دارد که عمدتا از روش­های محرک و حرارتی استفاده می­کند.

این مرحله از فرآیند، مواد چسبنده را از قسمتی که شکننده باقی می­ماند و “بدنه طاقه” نامیده می­شود،

جدا می­سازد.

قطعات قبل از سخت شدن، باید در جایگاه مناسبی قرار بگیرند

که گاهی بنا بر ضرورت جهت جلوگیری از هرگونه تغییر شکل باید به جایی تکیه داده شوند.

معمولا قطعات در دمایی کمی کمتر از دمای 30درجه سازنده آن قطعه،

سخت می شوند. در نهایت نمونه تولید شده، به عنوان نماینده ای از یک گروه محصول خاص،

جهت بررسی و تایید هماهنگ بودن ابعادش با نمونه­های مورد نیاز اندازه گیری می شود.

حتما ببینید : تولیدی کیف در تهران

چرمهای سخت شده، و بصورت رول شده پرداخت می­شوند تا به سطحی صاف­تر و براقتر دست یابند.

پرداخت کردن سطوح محصول، با چک نمودن و کنترل آن قطعه که همواره به صورت هشتاد درصدی در کارخانه به انجام می­رسد دنبال می­شود.

بدین گونه که هر قسمت برای نقیصه­هایی چون ترک­های سطحی

و هر گونه ایراد احتمالی در مورد قطعات چرمی برای ترک­های زیر سطحی چک می­شوند.

بر اساس نیاز و خواست مشتری، سطوح کاربردی برخی از محصولات صیقل داده شده

و یا به نگه­دارنده­های پلاستیکی تمام طاقه را لول و پرس دستی متصل گردیده و یا به سطوح مقارن خود چسبانده می شوند.

در ایران تولیدی کیف های خوبی در حال حاظر فعالیت می کنند

و سعی این تولیدی ها این است که ویژگی های اصلی یک کیف خوب را حفظ کنند و این ویژگی ها عبارتند از:

دوخت حرفه ای: مهمترین نکته ای که یک کیف چرم باید داشته باشد

مربوط میشود به دوخت حرفه ای آن, در زمان خرید باید به این نکته توجه کنید

که دوخت کیف خوب باشد و بعد از مدتی استفاده دوخت کیف باز نشود.

جنس چرم خوب: همانطور که می دانید بیشتر جنس کیف از چرم است

و باید این چرم مصنوعی به گونه ای مناسب باشد.

بهتر است قبل از خرید با دست کشیدن روی کیف میزان کیفیت چرم را تست نمایید.

شکل ظاهری زیبای کیف 

در واقع در بسیاری از مواقع خانم ها

فقط به شکل ظاهری کیف توجه می کنند و به بقیه ویژگی های یک کیف خوب توجه نمی کنند

و به همین دلیل است که بعد از مدتی از خرید خود پشیمان می شوند.

مقاومت کیف دربرابر آسیب ها: در صورتی که کیفیت کیف خوب نباشد

ممکن است به دلیل استفاده مکرر کیف به وسیله نور آفتاب, ضربه, خراشیدگی و … از بین برود.

طول عمر بالا: مهمترین ویژگی یک کیف خوب طول عمر آن کیف است.

در بسیاری از موارد کیف به دلیل خوب نبودن جنس زیپ و یا خوب نبودن

جنس دسته های آن, قابلیت استفاده خود را از دست می دهد و شما مجبور هستید یک کیف جدید خریداری کنید.

قیمت مناسب: در نهایت آخرین ویژگی مربوط می شود

به قیمت مناسب کیف زنانه, در حال حاظر به دلیل مشکلات اقتصادی افراد به

دنبال خرید کیف های ارزان قیمت هستند ولی به یاد داشته باشید که قیمت را فدای کیفیت نکنید.

نتیجه گیری: همواره 2 پارامتر کیفیت و قیمت در مقابل هم قرار دارند

و شما باید سعی کنید, کیفی را انتخاب نمایید که این 2 ویژگی را در کنار هم داشته باشد

ما به شما توصیه می کنیم تا از تولیدی کیف زنانه  کیف یک استفاده کنید

تا با این روش از تولیدات داخلی حمایت کنید و هم اینکه با حداقل قیمت بتوانید به حداکثر کیفیت دست پیدا کنید.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 257
بازدید : 257
mm
16:1
سه شنبه 20 مهر 1400

در تهرانپارس تعداد زیادی آرایشگاه مردانه وجود دارد که برخی خدمات بسیار سنتی و قدیمی مانند کوتاهی ساده موی سر و صورت ارائه میکنند و برخی بسیار پیشرفته هستند و خدمات آرایشگاهی مردانه در حد مد روز دنیا را ارائه میکنند. برای همین انتخاب های متعددی در پیش پای شما وجود دارد.

اگر بخواهیم بهترین آرایشگاه تهرانپارس را معرفی کنیم بدون شک مسیر سختی پیش پای ما نیست و امروزه از هر کسی سوال کنیم بهترین آرایشگاه مردانه تهرانپارس کجاست؟ ، بدون تردید آرایشگاه آس یا آرایشگاه محمد کاشانی معروف را به شما نشان خواهد داد. حتی اگر به دنبال بهترین آرایشگاه مردانه تهران هم باشیم، نام آرایشگاه آس به عنوان یکی از آرایشگاه های برتر تهران شمرده میشود.

بهترین آرایشگاه مردانه تهرانپارس

 

 

آرایشگاه مردانه آس:

آرایشگاه مردانه آس یا خانه داماد آس یکی از به روز ترین و بهترین آرایشگاه های مردانه تهرانپارس یا بهتر بگوییم یکی از از بهترین آرایشگاه های ایران است. مدیر این آرایشگاه محمد کاشانی یکی از معروف ترین آرایشگران مردانه و مدرس بین المللی آرایشگری است و مدارک معتبر بین المللی در فنون آرایشگری و گریم خود را از فرانسه و آلمان دریافت کرده است.

بازیگران، مجریان، خوانندگان و ورزشکاران معروفی تاکنون به آرایشگاه آس مراجعه داشته اند که از این میان میتوانیم به افرادی چون فرزاد حسنی، داریوش فرضیایی، ابراهیم شفیعی، امیرمحمد متقیان،  سید علی ضیا، آرش ای پی، محمد فغانی، رامبد جوان و … اشاره کنیم.

 

آرایشگاه آس تهرانپارس دارای سه بخش مجزای آرایشگاه کودک، سالن آرایش مردانه و سالن VIP داماد است که به خانه داماد آس نیز معروف است.  یکی از مزیت های مهم آرایشگاه آس دارا بودن پارکینگ اختصاصی است، کافی است پشت درب پارکینگ آرایشگاه با تلفن آرایشگاه تماس بگیرید تا درب پارکینگ برای شما باز شده و با خیال راحت خودرو خود را پارک کرده و به آرایشگاه بروید.

اگر روی مو و پوست خود حساس هستید و میخواهید خدمات درجه 1 و به معنای کلمه vip دریافت کنید پیشنهاد اول ما در منطقه تهرانپارس آرایشگاه مردانه آس است.

 

خدمات قابل ارائه

آرایشگاه مردانه آس تهرانپارس کلیه خدمات پوست و موی مردانه را به شما ارائه خواهد کرد. از خدمات مرتبط با مو شامل انواع مدل های پیرایش مو تا رفع نقص مو، تغییر حالت مو و خدمات مرتبط به پوست صورت از قبلی پاک سازی و گریم صورت شامل خدمات آرایشگاه آس تهرانپارس است. این آرایشگاه خدمات ویژه مخصوص دامادها را نیز در منو خود دارد و شما میتوانید از این خدمات استفاده کنید.

 

چگونه به آرایشگاه مردانه آس بیاییم

آرایشگاه آس دارای سیستم رزرو آنلاین است و میتوانید بدون نیاز به تماس از طریق وب سایت آس اقدام به رزرو آنلاین وقت حضور خود کنید. از نظر موقعیت مکانی آرایشگاه آس در شرق تهران و در منطقه تهرانپارس قرار گرفته است. برای عزیمت به آرایشگاه مردانه تهرانپارس بایستی از بزرگراه رسالت، یاسینی و یا خیابان دماوند به سمت فلکه اول تهرانپارس حرکت کرده و در فلکه اول تهرانپارس به سمت خیابان ستانی تغییر مسیر دهید. آرایشگاه آس در ابتدای خیابان ستانی قرار گرفته است.

 

آرایشگاه مردانه آس در فلکه اول تهرانپارس و در ابتدای خیابان ستانی قرار دارد.  لوکیشن آرایشگاه مردانه آس

 

سالن اختصاصی کودک آس:

فراموش نکنیم که آرایشگاه مردانه آس دارای یک سالن اختصاصی کودک به صورت کاملا مجزا از سالن اصلی است. آرایشگاه کودک آس هم مانند دیگر خدمات آس، منحصر به فرد، ویژه و خاص است. آرایشگاه کودک سالن انتظار جداگانه با تم کودکانه دارد و تمامی لوازم برای بازی کودک در این بخش محیا است. از ویژگی های خاص آرایشگاه کودک آس جدا بودن سالن آرایش از سالن انتظار بوده و در زمان آرایش کودک شما هیچ فرد یا مراجعه کننده ای در سالن کودک حضور نخواهد داشت.

 

سایر آرایشگاه‌های مردانه تهرانپارس:

ما در این مطلب به معرفی آرایشگاه آس به عنوان بهترین آرایشگاه تهرانپارس و یکی از بهترین آرایشگاه های تهران پرداختیم و از محمد کاشانی و تیم اجرایی با تجربه آس صحبت کردیم، ولی این نشانه کم ارزش کردن خدمات و کیفیت سایر آرایشگاه های تهرانپارس نیست و نبوده است. در منطقه تهرانپارس آرایشگاه های بیشماری وجود دارد که هرکدام سطح مشخصی از خدمات را به مشتریان خود ارائه میکنند. از آرایشگاه های مردانه تهرانپارس میتوانیم به آرایشگاه جوان، آرایشگاه شاهین، آرایشگاه مردانه پژمان، آرایشگاه مردانه افشین تهرانپارس، آرایشگاه امیر، آرایشگاه تهرانپارس، آرایشگاه مردانه موکات، آرایشگاه مردانه نیوفیس، آرایشگاه مردانه سان بوی، آرایشگاه مردانه تهرانپارس، آرایشگاه پرستیژ، آرایشگاه پرستیژ شعبه تهرانپارس و ده ها آرایشگاه مردانه دیگر در منطقه تهرانپارس وجود دارند که هریک ویژگی های خاص خود را دارا هستند.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 267
بازدید : 267
mm
15:7
پنج شنبه 15 مهر 1400

WEB DESIGN SERVICES

Why website design?

Arsha marketing’s web design team is the provider of the services of company web design services and internet market web design for different businesses . Arsha marketing as a modern digital marketing agency during a decade activity in the digital marketing, was the executor of company web design project and building of store site’s for international brands and any sample of web design sevices of Arsha marketing is designs and implements according to the need and nature of each brand in a unique way. web design is one of the most important factors of online marketing. today, the life of businesses which lack of website is to end, hence there is no better way than web design services for targeting the customers than exclusive web design and this is the work that Arsha marketing’s web design team does for you in the best way.

Why do we need web design services?

  • Making professional site as an identity certificate of your business
  • Having official website causes positive impact on customers
  • The SEO services of Arsha marketing helps to increasing the number of customers
  • Website with user interface and attractive appearance can draw the attention of customers
  • Setting up an advertisement campaign in google for new-established sites is simply possible
  • Responsive web design makes you needless from application designing.

Why we should experience the web design services with Arsha marketing?

  • Using the newest technologies of world
  • Website design services according to the SEO principles
  • Free support from project
  • Having the highest coefficient of security
  • Providing management panel and content production
  • More than 15 years’ experience of web designing
  • Responsive web design

The steps of web design services

The company of Arsha marketing’s web design services, provides technical services of site creating based on the defined principles and predefined steps. first of all, during a meeting the need and expectation of user from the intended site is define. different kinds of sites include real states web design, medical web design, legal web design, tourism web design, decoration and professional internet shop design.

UI/ UX: user interface design

Format: performing

Test: removal of mistakes

Upload: the last version of site

Following these steps, helps the web design to be done in a professional way and the last result of this cooperation be pleasing for both sides. all the agreements of Arsha marketing’s website design services has free support in case of indication of human mistakes, take action quickly for solving that.  

 
تعداد بازدید از این مطلب: 293
بازدید : 293
mm
14:52
پنج شنبه 8 مهر 1400

عسل خالص و طبیعی گیاهی چهل گیاه یا عسل چند گیاه که از شهد انواع گل‌ها به دست می‌آید، خواص درمانی بسیار زیادی برای بدن مانند، درمان بیماری‌ها و بهبود زخم‌ها و مشکلات پوستی دارد. زنبور برای تغذیه در تهیه عسل چهل گیاه از انواع گل‌ها و بافت گیاهانی مانند شبدر، اسپرس، کلزا، آویشن، اسطوخودوس، گل بنفشه، گون و… استفاده می‌کند.

 


 

عسل چهل گیاه چیست؟

زنبورها عموما در فصل بهار که پوشش گیاهان و گل‌ها تازه می‌شود، شروع به تغذیه از این گل‌ها می‌کنند و عسل تولید شده خواص همه این گیاهان را دارد. نام هر عسل، از پوشش گیاهی آن منطقه است، اما عسل‌های گیاهی به خاطر تنوع گل‌ها و گیاهان به عسل چهل گیاه شناخته می‌شود و رنگ و طعم این عسل با بقیه عسل‌ها متفاوت هست.

عسل اصل کردستان

اکثر زنبورداران عسل‌های گیاهی را به دو گروه تقسیم می‌کنند:

عسل گل‌های دشت

این عسل که حوالی ماه اردیبهشت و خرداد تولید می‌شود، رنگ آن‌ها روشن و عطر طعم ملایمی دارند. زنبورها از گیاهان شبدر، اسپرس، یونجه و کولزا تغذیه می‌کنند.

عسل گل‌های کوهستانی

عسل گل‌های کوهستانی تیره‌رنگ، قهوه‌ای و بسیار خوش عطروطعم خاصی را دارند. از این عسل گیاهی برای درمان بیماری‌های ریوی، عفونت‌های روده‌ای و ادراری استفاده می‌شود. این عسل به علت مجاورت با آلودگی کمتر محیط طبیعی‌تر و بهتر هستند

عسل چهل گیاه

خواص عسل چهل گیاه چیست؟

عسل چهل گیاه خواص درمانی زیادی که دارد که در ادامه مطلب این خواص درمانی را بیان می‌کنیم:

تقویت‌کننده حافظه

تنظیم خواب و رفع بی‌خوابی

مفید برای معالج رعشه

ضد سرفه و نرم‌کننده سینه و بهبود کننده تنگی نفس

پیشگیری و درمان علائم آسم

کاهش نفخ

تقویت‌کننده بینایی

تقویت سیستم گردش خون و تصفیه‌کنندگی خون

بهبود درمان آرتروز

تقویت سیستم دفاعی بدن

کاهش و کنترل قند و فشارخون

کاهش دردهای استخوانی و مفاصلی و پوکی استخوان

بهبود سردرد و دردهای میگرنی

کنترل و بهبود اسپاسم عضلانی

ترمیم‌کننده مفاصل و غضروف ساز

افزایش سرعت بهبودی در سرماخوردگی

ضد سنگ کلیه و مثانه

مفید برای گرفتگی عروق

تصفیه‌کننده کبد و درمان کبد چرب

درمان مشکلات گوارشی زخم معده، ترش کردن معده و کنترل اسید معده

 


 

 


 

عسل تک‌گل چیست؟

زنبور در عسل تک‌گل در سراسر منطقه گل‌ها پرواز می‌کند و از چندین گل گوناگون تغذیه می‌کند که بیشترین بخش این عسل‌ها از تغذیه یک گل هست، به این دلیل به این عسل‌ها، عسل تک‌گل می‌گویند. قیمت عسل خالص یک کیلویی

معرفی عسل گیاهی آویشن (خواص و ویژگی‌های ظاهری آن)

عسل  گیاهی آویشن از تغذیه زنبورعسل از گرده‌های گونه‌های آویشن و گل‌های نعنایی آویشن وحشی و آویشن زیره به دست می‌آید. عسل آویشن نیز از چندین گل تهیه می‌شود اما بیشتر غالب آن از گل آویشن هست و یک عسل تک گله محسوب می‌شود. رنگ عسل آویشن کهربایی است، ولی به خاطر استفاده از گل‌های دیگر رنگ آن تغییر می‌کند. طعم آن شیرینی متوسطی دارد و دارای رایحه شدیدی است. عسل آویشن، غنی‌ترین عسل ازنظر خاصیت آنتی‌اکسیدانی است.

خواص درمانی عسل آویشن

  • بهبود سلامت دستگاه‌های گوارشی و تنفسی

  • درمان ورم معده

  • تسکین گلودرد

  • ضد باکتری قوی

  • تسکین سرفه

  • بهبود سیستم ایمنی

  • منبع ویتامین‌ها و سایر مواد مغذی شامل ویتامین C، پتاسیم، کلسیم، سدیم و منیزیم، مس، آهن

  • ضد آلرژی

  • انرژی‌بخش و رفع خستگی

  • درمان زخم‌ها و سوختگی‌ها

  • بهبود سیستم ایمنی بدن

 


 

بررسی ویژگی های عسل طبیعی

 


 

معرفی عسل گیاهی گون (خواص و ویژگی‌های ظاهری آن)

عسل گون از گیاه گون که از خانواده باقلاییان است. این گیاه به ‌صورت بوته‌ای و علفی با ارتفاع 75 سانتیمتر در مناطق زاگرس و سلسله جبال مرکزی، محدوده جنگل‌های شمال و مناطق خشک ایران رشد می‌کنند. عسل گیاهی گون زردرنگ است و ظاهر آن شبیه عسل‌های معمولی هست. برخی از گونه‌های عسل گون قرمز و کهربانی رنگ هستند. معروف‌ترین گونه‌های گون، گونه‌سفید، گونه قشلاقی، گونه گزی نام دارند.

خواص عسل گون

خواص درمانی عسل گون

  • درمان بی‌خوابی

  • کنترل کم‌خونی

  • درمان سرماخوردگی و سرفه عمومی

  • تقویت سیستم گوارشی و روده

  • التیام زخم‌های حلق و ریه

  • کمک به هضم غذا

  • سلامت قلب

  • ضد پیری

  • درمان دیابت

  • کاهش فشارخون

  • بهبود مشکلات مغز و استخوان

  • ضد تشنج و صرع

  • ضد تومور

  • بهبود مشکلات چشمی

  • تقویت حافظه

 


 

معرفی عسل یونجه (خواص و ویژگی‌های ظاهری آن)

عسل یونجه با تغذیه گیاه یونجه که از دسته حبوبات، باقلا، لوبیا و نخودفرنگی است، به دست می‌آید. این گیاه دارای ساقه‌های بلند و برگچه‌های نازک، نوک‌تیز و بیضی‌شکل هست. رنگ گل‌هایش بنفش و گاهی زردرنگ هستند.

رنگ عسل یونجه روشن، شفاف و کهربایی است. طعم آن خیلی شیرین نیست. عسل طبیعی گون طعمی گیاهی و تند دارد و بو و عطر به‌سختی قابل‌تشخیص است. نسب به عسل‌های دیگر خیلی سریع حالت‌جامد و کریستالی به خود می‌گیرد و کمی تیره و کدرتر می‌شود.

خواص درمانی عسل گیاهی یونجه

  • ضدعفونی‌کننده و ضد باکتریایی

  • بهبود علائم و پیشرفت سرماخوردگی و آنفولانزا

  • بهبود عفونت دستگاه تنفسی

  • مسکن و تسکین‌دهنده درد

  • مقوی مغز و اعصاب

  • تقویت حافظه

  • ملین و خون‌ساز

  • مفید برای اختلالات قاعدگی در خانم‌ها

  • مفید برای لرزش اندام

  • خاصیت انعقاد خون برای افرادی که خون‌دماغ می‌شوند.

  • رفع گرفتگی عروق و پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی

  • درمان راشیتیسم

  • تقویت استخوان‌ها

  •  

تعداد بازدید از این مطلب: 275
بازدید : 275
mm
16:5
چهار شنبه 7 مهر 1400

آموزش آشپزی هنر است. مجموعه های مختلفی در زمینه آموزش آشپزی فعال هستند و انصافا هم در این زمینه خوب کار شده است. کتاب های آموزش آشپزی مختلفی نیز گردآوری و تهیه شده است تا علاقمندان بتوانند از این موضوع بهره مند شوند. آموزش آشپزی در قدیم به کتاب خلاصه می شده است اما امروز تنوع بسیار بالایی در روش های آموزش آشپزی دارد.

سایت های مختلفی با نام سایت آشپزی مشغول به فعالیت هستند و الحق که در این زمینه خوب کار کرده اند. در این مقاله سعی داریم بهترین سایت آموزش آشپزی را به صورت آموزش آنلاین آشپزی به شما عزیزان معرفی نماییم.

آموزش آشپزی

همانطور که در بالا آورده شده است آموزش آشپزی یکی از دغدغه های اصلی خانوار ها مخصوصا بانوان خانه می باشد. همیشه به عنوان یک همسر ایده آل می بایست دستپخت خوبی را نیز داشته باشید. اگر در این زمینه مشکل داشته باشید آموزش آشپزی را به عنوان یک هدف بایستی انتخاب کرده و در دستور کار خود قرار دهید. شما می توانید در کوتاه مدت هنر آشپزی خود را ارتقا دهید.

آموزش آشپزی یکی از هنرهایی است که الزامات فراوانی دارد. ولی مهمترین آن اراده شماست. در اینجا موضوع را کامل تر بررسی می کنیم.

  • علاقه و سلیقه
  • داشتن علم و دانش جهت مرجع برای روش پخت و اجرا
  • ممارست و کسب تجربه
  • عدم ترس
  • اجرا بصورت گام به گام

همانطور که در بالا توضیح داده شده است داشتن علاقه و سلیقه یکی از پارامترهایی است که داشتن آن الزامی است. دیگر گزینه ها را نیز گه گاه در بالا توضیح داده ایم و فقط بحث عدم ترس است که بسته به انتخاب جایگاه قابل تغییر است.

 

منظور از این جمله این است که اگر می خواهید موفق باشید حتما باید ترس را کنار بگذارید و شروع کنید. وقتی به خودتان اعتماد داشته باشید پس موفق خواهید شد. این نکته را شاید بتوان مهمترین نکته در رابطه با آموزش آشپزی حرفه ای دانست.

آموزش آنلاین آشپزی

مرکز آموزش آنلاین آشپزی یکی از بزرگترین مراکز آموزش آنلاین آشپزی است. این مرکز توانسته است آموزش آشپزی را به صورت آنلاین برای مخاطبان خود فراهم نماید. امروزه با مشغله های بسیار و شاغل بودن بانوان یکی از مشکلات زمان در بحث آموزش است. شما با آموزش آنلاین آشپزی می توانید بهترین فرصت را در زمینه آموزش آشپزی برای خود فراهم نمایید.

مطمینا زمانهایی را در طول روز دارید که بتوانید در کلاس های آنلاین آشپزی شرکت نمایید. کلاس هایی که بصورت آنلاین و بر اساس تصمیم شما عزیزان در هر زمانی که تمایل داشته اید فراهم نمایید. کلاس های آنلاین زمان ثابتی ندارند و بر اساس زمان شما برایتان فعال می شوند. این تکنولوژی آموزشی بینظیر است.

 

مرکز آموزش آنلاین آشپزی توانسته است این زیر ساخت بینظیر را برایتان بسادگی فراهم نماید. امیدواریم از این زیرساخت کمال استفاده را برده و بتوانید آموزش های مختلف آشپزی را در دستور کار خود قرار داده و دستپخت خود را بشدت ارتقا دهید.

دوره های آنلاین آشپزی

همانطور که در بالا آورده شده است آموزش آنلاین آشپزی یکی از نیاز های همیشگی بانوان بوده است. اینکه بتوانید از راه دور در کلاس های آموزش آشپزی شرکت کنید و بتوانید هنر آشپزی خود را ارتقا دهید بسیار مهم است. و مهمتر از آن این است که با اساتید و دوره های بینظیر آشنا شده و بر حسب علاقه و نیاز در دوره های خود شرکت نمایید.

مرکز آموزش آنلاین آشپزی دوره های بینظیری را برای شما عزیزان گردآوری کرده است و در نظر دارد تا با اساتید حرفه ای آشپزی دوره های جدیدتر و تکمیلتر دیگری را برای مخاطبان خود ارایه نماید. شما می توانید بسادگی در هر دوره شرکت کرده و سواد آشپزی خود را دگرگون نمایید. دوره های آنلاین آشپزی بهترین فرصت جهت استفاده علاقمندان است.

مطالب مرتبط

 خورشت مرغ یا خورش مرغ

انواع غذاهای ایرانی

 

طرز تهیه انواع نان

 
تعداد بازدید از این مطلب: 308
بازدید : 308
mm
18:59
جمعه 2 مهر 1400
چگونه با کامپیوتر پیامک ارسال کنیم؟

 

کاربران فراوانی با بهره بردن از رایانه برای دیگران اس ام اس می فرستند! بدون شک این پرسش برای شما به وجود خواهد آمد که با رایانه ای که هیچ سیم‌کارتی بر روی آن قرار ندارد، آیا امکان فرستادن اس ام اس وجود دارد؟ جواب بله است. با در نظرداشتن این مورد که رایانه شخصی شما از هیچ سیم‌کارتی برخوردار نیست، ولی به اینترنت وصل می باشد و اینترنت، یک ابزار بسیار عالی جهت فرستادن اس ام اس برای دیگران به حساب می آید. البته دیگران جهت دریافت اس ام اس به کامپیوتر نیازی نخواهند داشت و بر روی گوشی خود اس ام اس را دریافت می‌کنند! در این مقاله در نظرداریم به چگونگی فرستادن اس ام اس با رایانه بپردازیم و روش های آن را به شما معرفی نماییم.

ارسال اس ام اس با کامپیوتر

رایانه های شخصی این روزها توانایی های بسیار زیادی دارند و به وسیله آن‌ها می توان هر کاری را انجام داد! یکی از همین کارها که پیش از این ها یعنی در گذشته برای تعداد زیادی از افراد امکان‌پذیر نبوده است، توانایی فرستادن اس ام اس با رایانه بود. ولی حالا به سادگی این کار را می توان انجام داد و بدون آن که نیاز باشد رایانه شما به اپراتور فعال یا سیم کارتی وصل باشد، به سادگی خواهید توانست برای دیگران اس ام اس ارسال نمایید.

اما به هر حال برای انجام این مورد با رایانه حتماً به اینترنت نیاز خواهید داشت و بدون اینترنت هرگز نمی‌توانید برای دیگران اس ام اس بفرستید. چنانچه شما هم در نظر دارید به فرستادن اس ام اس به وسیله رایانه و اینترنت مشغول شوید، در ادامه این متن با ما همراه ما باشید تا با روش‌های مختلف فرستادن اس ام اس با رایانه آشنا شوید.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس

نخستین و برترین روش جهت فرستادن اس ام اس به کاربران گوناگون، بهره بردن از پنلارسالاساماس است! با بهره بردن از این مورد خواهید توانست در اسرع وقت متن اس ام اس خود را برای هزاران نفر در هر کجای کشور بفرستید. اما باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که معمولاً پنل اس ام اس برای آن دسته از کاربرانی که درون کشور هستند استفاده خواهد شد و جهت فرستادن اس ام اس به کاربران خارج از کشور، احتمال این که با مشکل روبرو شوید زیاد است. پنل‌های اس ام اس در بسته‌هایگوناگونی عرضه می‌شوند که با پرداخت کردن هزینه آن ها،‌ خواهید توانست به شکل دائم از آن ها بهره ببرید. اما تعدادی از شرکت‌ها نیز به شکل سالیانه هزینه‌ای را برای بهتر شدن خدمات خود از کاربران دریافت خواهند کرد ولی این هزینه از هزینه‌ای که برای نخستین بار پرداخت می‌کنید بسیار کمتر است. بهره بردن از پنل فرستادن اس ام اس امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد؛ به عنوان مثال چنانچه مخاطبان شما فراوان هستند، یک لیست می‌توانید حاضر و در دفترچه تلفن سامانه خود ذخیره کنید. بعد از آن، فقط کافی می باشد لیست مورد نظر را انتخاب و جهت ارسال پیامک به آن ها آماده شوید.

چنانچه شما صاحب کسب‌وکاری هستید، بهره بردن از سامانه اس ام اسی برای شما بسیار ضروری است. همینطور شماره‌ای که از آن اس ام اس می فرستید برای بهتر شدن رابطه شما با مشتریان تاثیر فراوانی خواهد داشت. به همین علت ما پیشنهاد می کنیم سامانهپیامکیرندی را بخرید تا بتوانید به شکلی ساده تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشید. می توانید خودتان را در نقش مشتری بگذارید! چنانچه اس ام اس دریافت شده از سوی یک کسب‌وکار با یک شماره غیر رند فرستاده شود از حس بهتری نسبت به آن برخوردار هستید یا هنگامی که این شماره یک خط شش رقمی و بسیار رند باشد؟ حتما گزینه دوم را انتخاب می کنید! در نتیجه سامانه پیامکی رند برای کسب و کار شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

استفاده از نرم افزار mighty text

از دیگر روش های فرستادن اس ام اس به وسیله رایانه، می توان به استفاده از نرم افزار mighty text اشاره کرد. نرم افزار mighty text در این زمینه به شما کمک فراوانی خواهد کرد تا موفق شوید برای آشانایان خود اس ام اس ارسال نمایید. فرستادن اس ام اس به وسیله این نرم افزار به شکل کاملاً ناشناس خواهد بود و محتوای خود را می‌توانید به شکل ناشناس برای آشنایان یا کسی که قرار است اس ام اس شما را دریافت نماید، بفرستد. بهره بردن از این نرم افزار تا وقتی که به بیش از 250 اس ام اس در ماه نیازمند نباشید، رایگان می باشد ولی چنانچه میزان آن زیادتر شود، هزینه آن را باید به شکل ارزی پرداخت نمایید. باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که شما شرایط گزینش خطاختصاصی در این نرم افزار را دارا نمی باشید! این اپلیکیشن برای ویندوز و سیستم‌عامل های اندروید در دسترس کاربران قرار دارد.

استفاده از نرم افزار Air Droid

یکی دیگر از نرم افزارهای کاملا ضروری برای ویندوز که با بهره بردن از آن خواهید توانست اس ام اس ها و فایل‌ها را بین ویندوز و گوشی جا به جا نمایید، نرم افزار AirDroid  می باشد. با بهره بردن از این نرم افزار به سادگی خواهید توانست در شرایطی که به سیم‌کارت هم دسترسی ندارید، برای آشنایان خود اس ام اس ارسال نمایید. این اپلیکیشن از همه نظر کامل می باشد و کاربران در هنگام کار کردن با آن هیچ مشکلی نخواهند داشت.

 

استفاده از نرم افزار my sms

یکی دیگر از نرم افزارهایی که دراین زمینه کاربرد بسیار خوبی دارد و با استفاده از آن می توانید به همه مخاطبین خود اس ام اس بفرستید، My SMS  می باشد! با این نرم افزار شما جدا از اس ام اس متنی پیامک صوتی نیز می‌توانید برای مخاطبین خود ارسال نمایید. جهت استفاده از این نرم افزار فقط نیاز است که اپلیکیشن را برای رایانه یا گوشی همراه خود دانلود کنید و از همه امکانات خوب آن بهره ببرید.این نرم افزار در نوع خود جز بهترین نرم افزارها می باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 314
بازدید : 314
mm
18:16
جمعه 2 مهر 1400

مشاوره جنسی زناشویی نوعی گفتگوی درمانی است که به منظور کمک به افراد و زوج ها برای بررسی عوامل پزشکی ، روانی ، شخصی یا بین فردی که بر رضایت جنسی تأثیر می گذارد طراحی شده است.

 

هدف از درمان جنسی این است که به افراد کمک کند از چالش های جسمی و روحی گذشته خود برای داشتن رابطه ای رضایت بخش و زندگی جنسی لذت بخش بگذرند.

 

اختلال عملکرد جنسی شایع است. در حقیقت ، 43 درصد از زنان و 31 درصد از مردان گزارش می دهند که در طول زندگی خود دچار نوعی اختلال جنسی شده اند. این اختلالات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 

اختلال در نعوظ

میل جنسی پایین

کمبود علاقه

انزال زودرس

اعتماد به نفس پایین

عدم پاسخ به محرک های جنسی

ناتوانی در رسیدن به ارگاسم

میل جنسی بیش از حد

ناتوانی در کنترل رفتار جنسی

افکار جنسی ناراحت کننده

شیطنت های جنسی ناخواسته

یک زندگی جنسی کامل سالم و طبیعی است. صمیمیت فیزیکی و عاطفی بخش مهمی از رفاه شماست. هنگامی که اختلال عملکرد جنسی رخ می دهد ، داشتن آن زندگی جنسی دشوار است.

 

رابطه جنسی می تواند به شما کمک کند تا چالش های جنسی خود را تغییر دهید و رضایت جنسی خود را افزایش دهید.

 

رابطه جنسی چگونه کار می کند؟

 

درمان جنسی مانند هر نوع روان درمانی است. شما با صحبت کردن از طریق تجربیات ، نگرانی ها و احساسات خود این بیماری را درمان می کنید.

 

شما به همراه درمانگر خود مکانیزم های مقابله ای را برای کمک به بهبود پاسخ های خود در آینده به کار می گیرید تا بتوانید زندگی جنسی سالم تری داشته باشید. با مشاور تلفنی گپچه در ارتباط باشید.

 

در طول قرارهای اولیه شما ، درمانگر یا فقط با شما صحبت می کند یا با شما و شریک زندگی خود با هم صحبت می کند. درمانگر برای راهنمایی و کمک به شما در پردازش چالش فعلی شما وجود دارد:

 

آنها برای جانبداری از یک شخص یا کمک به متقاعد کردن کسی نیستند.

همچنین ، همه لباس های خود را بر تن می کنند. درمانگر جنسی با کسی رابطه جنسی نخواهد داشت و به هیچ کس نحوه رابطه جنسی را نشان نمی دهد.

در هر جلسه ، درمانگر شما را به سمت مدیریت بهتر و پذیرش نگرانی های شما که ممکن است منجر به اختلال عملکرد جنسی شود ، ادامه می دهد. همه گفتاردرمانی ، از جمله درمان جنسی ، هم محیط حمایتی و هم آموزشی است.

 

این به منظور ایجاد راحتی و تشویق برای تغییر است. به احتمال زیاد قبل از قرار ملاقات بعدی ، مطب درمانگر خود را با انجام وظایف و کارهایی که باید انجام دهید ، ترک می کنید.

 

اگر درمانگر شما مشکوک است که اختلال عملکرد شما ناشی از نگرانی جنسی است ، ممکن است شما را به پزشک ارجاع دهد.

 

درمانگر و پزشک شما می توانند در مورد علائم و نشانه های شما مشورت کنند و برای یافتن هر گونه نگرانی جسمی که ممکن است به مشکلات جنسی بیشتر کمک کند ، کمک کنند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 304
بازدید : 304
mm
15:58
دو شنبه 29 شهريور 1400



یکی از دغدغه هایی که خانم ها با آن سر و کار دارند خرید لوازم آرایشی ماها کازمتیک مناسب است. از دیرباز  مسئله زیبایی و زیبایی شناسی اهمیت زیادی در میان انسان ها داشته است. در روزهایی که مثل امروز لوازم آرایشی متنوع و با کیفیت وجود نداشت خانم ها از وسایل متعددی برای آراستن موها و صورتشان استفاده می کردند. رنگ کردن موها به وسیله حنا و  به کار بردن مواد طبیعی متعدد برای رنگ و لعاب بخشیدن به چهره، گواه از این اشتیاق خانم ها برای زیبایی داشت. اما این روزها با پیشرفت فناوری، محصولات آرایشی نیز پیشرفته تر و با کیفیت تر شده اند. همین امر بر تنوع چنین محصولاتی افزوده است و خانم ها را در سر دو راهی که چه عرض کنم در سر چندراهیِ خریدِ بهترین لوازم آرایشی و مناسب ترین آن قرار داده است.

ریمل اسنس یکی از کاربردی ترین وسیله آرایش چشم ها استفاده از به منظور پُر پشت نشان دادن مژه ها است. جذاب ترین عضو صورت چشم ها هستند که نیازمند مراقبت های فراوانی می باشند. اما خانم ها همواره بیشتر از آقایان به زیبایی چشم های خود توجه دارند و برای زیباتر دیده شدن آنها از ریمل اسنس ماها کازمتیک استفاده می کنند.شرکت اسنس Essence  از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و جزو برندهایی است که با توجه به نیاز مشتریان و قیمت معقولانه توانسته نظر اکثریت را به خود جلب کند.  میسلار واتر نوعی پاک کننده‌ی صورت بوده که برای ده‌ها سال، یکی از رازهای زیبایی در اروپا محسوب می‌شده است. این محصول نیازی به شستشو نداشته، به پوست آسیب نمی‌زند و از یک فناوری منحصر به فرد و متفاوت نسبت به سایر پاک کننده‌های صورت برای کمک به ایجاد تمیزی و نرمی پوست استفاده می‌کند.میسلار واتر نوعی پاک کننده‌ی صورت در فروشگاه اینترنتی ماها کازمتیک است که به از بین بردن سبوم و ناخالصی‌های اضافی پوست کمک کرده و باعث احساس نرمی و زیبایی در پوست می‌شود.میسل‌ها با جذب کثیفی‌ها و ناپاکی‌ها، آن‌ها را از سطح پوست پاک می‌کنند. میسلار واتر بسیار کامل بوده و می‌تواند انواع محصولات آرایشی، از کرم پودر بیس گرفته تا آرایش چشم و ریمل را پاک کرده و عرق و چربی اضافی آن را از بین ببرد. اغلب، مراقبت از پوست و پاک کردن آرایش به دو محصول جداگانه احتیاج دارد. بهترین نکته در مورد میسلار واتر این است که این محصول ساده و با کاربری آسان، هر دو کار را انجام می‌دهد.

 

امروزه محصولات بیوآکوا یکی از قابل اعتمادترین و پرطرفدارترین محصولات چینی در زمینه ی تولید و عرضه محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی از پوست می باشند. محصولاتی که این روزها جای خود را بیش از پیش در بازارهای فروش جهانی پیدا کرده است و در رقابت با برترین های این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارد.بیوآکوا در ساخت و تولید محصولات آرایشی خود از به روزترین تکنولوژی ها و فرمولاسیون ها استفاده می کند. همچنین در این پروسه با در اختیار داشتن جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی و مجرب ترین دانشمندان و متخصصان این عرصه، به تولید محصولات باکیفیت و مشتری پسند خود می بالد. رضایت مشتریان در همان سالهای آغاز تولید باعث شده تا امروزه تولیدات آرایشی BIOAQUA را در سراسر دنیا مشاهده کنیم. از پاریس تا تهران و از ملبورن تا نیویورک، همه جا سخن از اعتبار بیوآکوا در میان است.بیوآکوا از رایحه ی میوه ها و گل ها در ساخت محصولات خود استفاده می کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 326
بازدید : 326
mm
16:9
جمعه 26 شهريور 1400

تعمیر مبل راحتی چند وقتی میشه که استاده به صورت مستقیم خدماتی مثل تعمیر مبل و صندلی، خدمات دکوراسیون ساختمان مثل کاغذ و نقاشی ساختمان و... با کنترل و نظارت مستقیم خودش داره انجام میده. استاده ضمانت و مسئولیت  100? کل کار شما قبول می‌کنم. تضمین کیفیت، قیمت شفاف، ضمانت انجام کار در زمان اعلام شده و...

 

نقاشی ساختمان

از جمله نکات مهم در مورد نقاشی ساختمان، بحث ترکیب رنگ ها برای به دست آوردن رنگ دلخواه و مناسب در ساختمان است. یکی از مهم ترین نکاتی که هر نقاش ساختمانی بایستی بداند، بحث ترکیب رنگ های ساختمانی است. آشنایی با ترکیب رنگ ها سبب می گردد که نقاش بتواند کار خود را با بالاترین کیفیت و بهترین نحو انجام دهد.

اگرچه بحث انتخاب رنگ کاملا بر اساس سلیقه ی مشتری و یا همان کارفرما صورت می پذیرد، اما لازم به ذکر است که نقاش ساختمان بایستی با نحوه ترکیب رنگ ها آشنا باشد تا به مشتری گوش زد نماید که در نهایت کار رنگ مورد علاقه، به چه صورت خواهد بود تا در صورت تمایل مشتری آن را انتخاب نماید.

گفتنی است که ترکیب رنگ ها با یکدیگری طیف گسترده ای از رنگ ها را به وجود آورده و با توجه به اندازه ی هر رنگ می توان طیف های کاملا متنوعی از رنگ ها ایجاد نمود.

 

تعمیرات مبل و رویه کوبی

یکی از حرفه‌های وابسته به صنایع چوب، حرفه‌ی رویه‌کوبی مبل و صندلی می‌باشد. زیبایی یک مبل یا صندلی بستگی زیادی به رویه‌کوبی آن‌ها دارد؛ به خصوص در مبل‌های تمام‌پارچه یا تمام‌چرم. نحوه‌ی کشیدن رویه، مغزی‌دوزی، استفاده از وسایل تزیینی، نحوه‌ی همانگ کردن گل‌ها و یا خط‌های راه‌راه پارچه و بسیاری از این موارد باعث زیباتر شدن مبل می‌شود. نگارنده در مجموعه‌ی حاضر پس از تعریف انواع مبل‌ها، روش رویه‌کوبی انواع مبل، تعیین نوع پارچه‌ی مورد نیاز برای این کار و هم‌چنین دیگر ابزار لازم برای انجام رویه‌کوبی مبل را عرضه می‌کند. بر این اساس پاره‌ای از موضوعات کتاب به این شرح است: نحوه‌ی رویه‌کوبی مبل‌های تمام‌پارچه‌ی راحتی، نحوه‌ی رویه‌کوبی مبل‌های استیل، مغزی‌دوزی، لمسه‌دوزی و انواع مغزی و کاربرد آن.

مراحل رویه کوبی

به طور کلی به تمام فعالیت هایی که بر روی کلاف خام مبل انجام می شود تا به مرحله ی استفاده برسد و یک کلاف خام به مبل تبدیل شود رویه کوبی مبل می گویند. در اینجا رویه کوبی مبلمانی که چند سالی استفاده شده و نیاز به تعمیر دارد را توضیح خواهیم داد. در مرحله ی اول تمامی پارچه ها با حساسیت بالا و دقت به صورتی که به کلاف و چوب مبل صدمه ای وارد نشود شکافته می شوند در ادامه تسمه، گونی، فنر و تمامی منگنه ها از مبل جدا می شوند دقت بفرمایید اگر هر کدام از محتویات قدیم باقی بماند و رویه کوبی با وجود آنها صورت بگیرد به هیچ عنوان نتیجه ی قابل قبولی نخواهیم داشت. پس از جدا شدن تمامی محتویات از ابتدایی ترین مرحله که زیر کار کردن نام دارد رویه کوبی شروع می شود. عملیات رویه کوبی حتما باید توسط یک فرد متخصص انجام شود. با توجه به اینکه زیرکار کردن مبلمان استیل و راحتی با هم متفاوت است زیرکار مورد نظر هر کدام انجام می شود برای مثال برای رویه کوبی مبلمان راحتی بعد از اینکه تسمه کشی انجام شد و گونی ها قرار داده شدند اسفنج و فوم در قسمت هایی که باید گذاشته می شود برای مثال حتما برای تشک ها از فوم سرد و در قسمت هایی مثل دسته ها از اسفنج استفاده می شود و در پایان پارچه روی آن کوبیده می شود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 317
بازدید : 317
mm
14:40
چهار شنبه 24 شهريور 1400

طراحی نمای ساختمان گروه معماری راد دیزاین کار خود را در زمینه مهندسی معماری،طراحی داخلی و منظر از سال 1389 آغاز نموده است و در راستای فعالیت های حرفه ای معماری تاکنون طراح و مجری پروژه های موفق و برگزیده بوده است. گروه معماری راد دیزاین با بهره گیری از توان بالای هنری -علمی و تیم فنی طراحی-اجرا دانش آموخته به روشهای مدرن معماری جهان و نیز برخورداری از تمامی امکانات اجرایی و عمرانی توانسته فضایی متنوع و کارآمد در پروژه های تجاری، فرهنگی، تفریحی، مسکونی، اداری و… ارائه دهد..

 

تعداد بازدید از این مطلب: 335
بازدید : 335
mm
19:22
شنبه 20 شهريور 1400

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمام کارها با استفاده از کامپیوتر انجام می شود و در تمام شرکت ها کار به صورت اتوماتیک پیش می رود، به همین دلیل راه اندازی شبکه یکی از مهم ترین مسائل در شرکت ها محسوب می شود، لازم به ذکر است بدانید که اگر کامپیوتر های یک شرکت را با یکدیگر شبکه نکنید سرعت کار به شدت افت پیدا می‌کند و از حالت اتوماتیک خارج می شود. شاید برای شما سوال پیش بیاید دلیل اهمیت بالای راه اندازی شبکه چیست؟ 

در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم سیستم های یک شرکت برای انتقال فایل به یکدیگر متصل هستند و اگر در یک شبکه وجود نداشته باشند تمام کارها به صورت دستی انجام خواهد شد. لازم به ذکر است بدانید در این محتوا اطلاعات کاملی نسبت به نصب و راه اندازی شبکه به دست خواهید آورد در نتیجه پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

C:\Users\memarist\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\2.jpg

نصب و راه اندازی شبکه چه کارایی دارد

اگر از کارایی شبکه اطلاعاتی ندارید است بدانید که راه‌اندازی شبکه دارای کاربردهای بسیار فراوان می‌باشد برای مثال یکی از مهمترین مباحثی که با راه اندازی شبکه به آن دست پیدا خواهد کرد سرعت بالای اینترنت است، در واقع شما با راه اندازی شبکه هیچ وقت با چالش کم شدن سرعت اینترنت و یا قطع شدن آن مواجه نخواهید شد که این مسئله برای بسیاری از افراد آرزو شده و دسترسی به این اینترنت پر سرعت بسیار مشکل می باشد.

از سوی دیگر با راه اندازی شبکه ، امنیت اطلاعات سازمانی شما افزایش پیدا می‌کند، در ثانی این نکته را هم در نظر داشته باشید که با راه اندازی شبکه های سازمانی می ‌توانید برای کارمندان خود محدودیت ایجاد کنید تا هر شخص به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد برای مثال شما می توانید تعیین کنید که اطلاعات مهم تنها برای چند کارمند که قابل اعتماد هستند نمایش داده شود در نتیجه مابقی کارمند ها به این نوع از اطلاعات دسترسی نخواهند داشت. از تمام این مسائل مهم تر مواجه نشدن با مشکلاتی همچون کار نکردن دستگاه پرینتر، اسکنر، فکس و بسیاری از دستگاه های دیگر است زیرا در بسیاری از موارد مشاهده شده که کارمندان یک شرکت وقتشان برای راه اندازی این نوع از دستگاه ها گرفته می شود.

C:\Users\memarist\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\3.jpg

آشنایی با انواع شبکه

اگر قصد راه اندازی شبکه را دارید در ابتدای کار باید مشخص کنید که قصد دارید از شبکه کابلی استفاده کنید یا شبکه بی سیم، توجه داشته باشید که برای کاهش هزینه جهت راه اندازی شبکه پیشنهاد می شود از شبکه بی سیم استفاده کنید. قابل توجه است بدانید که شبکه همتا به همتا و شبکه کلاینت بهترین گزینه برای راه اندازی شبکه برای شرکت های کوچک و بزرگ می باشد. شرکت های بزرگ از راه اندازی اتاق سرور نیز بهره میبرند.

 

نتیجه گیری

مطمئنا تا قبل از مطالعه این محتوا اطلاعاتی نسبت به  نصب و راه اندازی شبکه نداشته اید اما در حال حاضر با انواع شبکه آشنا شده اید و به راحتی می توانید با اطلاعاتی که به دست آورده اید یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که راه اندازی شبکه کارایی بسیار زیادی دارد در نتیجه استفاده از آن برای شرکت ها الزامی می باشد.

راه اندازی شبکه

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 301
بازدید : 301
mm
17:45
شنبه 20 شهريور 1400

بیایید شروع کنیم فینگر فود چه هستند قبل از اینکه به آموزش فینگر فود ها بپردازیم. فینگر فود ها در حالت ایده آل ، غذاهای کوچک و لقمه ای هستند که قرار است مستقیماً با دستان شما خورده شوند ، بدون نیاز به ظروف! به جای چنگال و چاقو ، مردم اغلب این غذاهای کوچک را با سیخ یا خلال دندان سرو می کنند تا راحت بخورند!

غذاهای فینگر مدتی است که وجود دارند. باور کنید یا نکنید ، فینگر فود ها محبوب شدند و در سفره های میهمانی ها قرار دارند. پس سعی کنید از آموزش فینگر فود ما کمال استفاده را ببرید.

بعضی ها معتقدند که تاریخچه فینگر فود ها به زمانی برمی گردد که در آمریکا صاحبان کافه ها تصمیم گرفتند تا خوراک های ساده تری را برای مشتریان خود آماده نمایند. فینگر فود ها طرفداران بسیار زیادی دارند. این غذاهای خوشمزه در نوع خود بسیار بینظیر است و مصرف آنان نیز بسیار راحت.

غذاهای فانتزی مخصوص انگشتان یا همان فینگر فود ها مناسب برای مهمانی ها و مراسم خاص یا تعطیلاتی مانند عروسی یا شب سال نو یا حتی تولد ها است! آنها مطمئناً برای بزرگسالان نیز بسیار مناسب و عالی هستند.

بهترین فینگر فود ها کدامند؟

سوال بسیار سختی است. اگر به پایینتر رفته و آموزش فینگر فود ها را بررسی نمایید مشاهده می کنید که جواب ما بیراه نبوده و واقعا در بین آنها انتخاب بسیار سخت است و واقعا دشوار است که از بین آنها یکی یا چند تایی را جهت انتخاب بهترین فینگر فود انتخاب نماییم.

از اینرو پیشنهاد می کنیم که حتما آموزش بیش از 30 مدل از بهترین های فینگر فود را در قالب آموزش فینگر فود مطالعه کرده و حتما آنها را بیاموزید. در نظر داشته باشید که ما بهترین ها را با بهترین دستور پخت و طرز تهیه فینگر فود ها برایتان قرار داده ایم.

آموزش فینگر فود تارت سیب زمینی شیرین

یکی از آموزش فینگر فود ها تارت سیب زمینی شیرین است که کامل برایتان قرار داده ایم. تارت یک شیرینی بین المللی است که در اندازه های مختلفی وجود دارد ریشه آن فرانسوی است و از خانواده پای ها است اما به دلیل ضخامت بیشتری که دارد به آن تارت گفته می‌شود.

مطالب مرتبط

 

تعداد بازدید از این مطلب: 305
بازدید : 305
mm
14:48
یک شنبه 14 شهريور 1400

How do I increase my Telegram members?

Learn how to easily increase your Telegram members! We have put all the tricks to increase the number of Telegram members.

There is no doubt that Telegram is one of the best virtual networks in the world and is in the top three networks in terms of users in world, so that more than 500 million were installed!

With the spread of the telegram, many telegram channels were created and also new groups.

money was formed from the telegram and today hundreds of thousands of people are earning money from the telegram messenger.

It is interesting to know that people earn millions from Telegram!

But what are the important criteria for having a great income from Telegram? Well, it may be guessed, targeted and real members is one of the best criteria for a channel to thrive so that the more members there are.

 

But the basic and important question is:

How to increase your channel subscribers?

In order to be able to attract real Telegram members, we must be creative and if we want to speed up our work. But it does not mean that you can’t make millions from Telegram without money.

 

Because this statement is completely incorrect and illogical. both based on experience and based on statistics and information on Telegram revenues that have occurred in middle east.

first step; Increase Telegram fake members is prohibited!

There are different opinions on this. some believe that increasing the fake members for Telegram channel is to some extent in the interest of the channel manager, and some believe that this will hit the channel hard.

But what is the truth? The truth is to assume that your Telegram channel has 50,000 members. when a new member enters your channel, he will see that the number of views of your posts is only one thousand!

This causes the user to leave your channel and no one will trust your channel to buy ads! Don’t buy fake Telegram members!

 

Learn how to increase Telegram members with these 13 free tricks:

To increase real Telegram channel members, you must first be patient and do all the training that we give to succeed.

 

  • Take the basics very seriously

It is very important that your Telegram channel profile is completely unique and beautiful. You should write a good description for your channel and specify your goals from this channel. If your target is to make money from Telegram, you should find a very good idea and act quickly.

 

2- Start to share your Telegram channel

To start from zero member, it is harder to get a member. because when a visitor sees your channel and realizes that you have a low number of members, he will leave the channel quickly. It is better to start with all your friends and family.

 

3- Start with low members

There are various ways to attract members. For example, Telegram exchange software. You can add 500 fake Telegram members to your channel (we mean exchange), but do not do add more.

 

4- Create a blog and share your link!

Suppose your channel title is buy Telegram members and post views. Go to a site builder like "Blogger" and create a blog. And Share your link on your own blog. If someone searches on Google for buy Telegram members you may be part of the results.

 

5- Use Telegram directory websites

If you don"t have time to build a website, a better way is in front of you. Just need to search on Google for "Telegram directory" and find some websites. Now it"s time to submit your link for free and attract more target members for your channel.

 

6- Social networks for increase Telegram subscribers

You have to advertise right on the virtual network to be able to do the process of increasing the Telegram member in a great way. For this purpose, you can use: Facebook, Twitter, Pinterest and etc. From social networks you can get free Telegram members and also customers for your products.

 

7- Do not forget Telegram groups and super groups

It is better to share your link in related groups. You can attract many targeted members. But most of Telegram groups have some robots for remove ads. Be careful to don"t get ban from Telegram.

 

8- Exchange link with related Telegram channels

You can find many related Telegram channels and groups on directories. Then send a message to admin and exchange your link for free. The channels do not have to be very similar. If your sell mobile, then you can exchange link with other digital sellers.

 

9- Create challenge and competition with prize

This is also a great way to increase Telegram channel members. Suppose your channel have cloth products. Ask users to send you their cloth photo. Share their photos on channel or group and other users will see that photos. At the end, give a prize to best photo.

 

  • Publish high quality posts

It is very important that your posts are unique and not copy! With this method you will attract many real members that are interested on your posts.

 

11- Get help for publish posts from your members

Try to ask members, which posts are most useful for them. Now, you know that how to publish great posts on your Telegram channel or group.

 

  • Use Telegram hashtags

Use hashtags on your articles and get more Telegram members easily! If someone search on Telegram for a keyword, your channel will appear on the search result.

 

13- Think a little yourself and be creative!

These 12 methods are really useful for you. But think for yourself and be creative and tell yourself how can I increase my Telegram channel members and buy Telegram poll votes with cheap price? Maybe you will discover a new and wonderful method.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 312
بازدید : 312
mm
17:11
جمعه 5 شهريور 1400

دریاچه چیتگر با مساحت 330 هکتار در منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده. دریاچه چیتگر از شمال به بزرگراه همت، از شرق به محور چهار باغ و از جنوب و غرب به پارک جنگلی چیتگر محدود می‌شه. الان با پیگیری شهرداری تهران این پروژه در حال ساخت و آماده سازی می‌باشه که زمان به کار گیری فاز اول این طرح شامل ساخت دریاچه مصنوعی، پهنه ساحلی و به کار گیری ادامه بزرگراه شهید حکیم، بهار سال 1392 پیش بینی شده‌.

تهران کلان شهر دوست داشتنی ایران مراکز گردشگری زیادی برای تفریح و سرگرمی دارد. بسیاری برای گردش عصرانه خود، یکی از پارک های جذاب و مفرح این شهر را انتخاب می کنند و برخی در جستجوی سکوت و آرامش، به یکی از رستوران ها و کافه های متعدد تهران می روند و ساعتی را با دوستان شان خلوت می کنند. از همین رو ما در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم به چند مورد از بهترین مراکز گردشگری تهران اشاره داشته باشیم تا زمانی که خواستید اوقات فراغتتان را در کنار دوستان و خانوادتان سپری کنید با جاذبه های پایتخت ایران آشنایی بیشتری داشته باشید.

در بخش شمالی دریاچه تهران بازی‌های هیجان‌انگیزی رو می‌تونید امتحان کنین. اگه قصد خرید از مراکز لوکس مانند بام لند رو دارین می‌تونید به شرق دریاچه برید.

 

 

از جنوب این دریاچه می‌تونید خود رو به پارک جنگلی چیتگر برسونین. دریاچه چیتگر در شب براتون بسیار دیدنی میشه.

گردشگری طبیعت تهران

اگر برای تفریج و سرگرم کردن خودتان قصد دارید که به به جایی از خارج از شهر تهران بروید اما به تهران هم نزدیک باشید، می توانید روستایی که در اطراف تهران قرار بروید. این روستاها جز بهترین جاذبه های گردشگری اطراف تهران محسوب می شوند و به دلیل آب و هوای خوشی که دارد می توانند سفرهای یک روزه ی شما به بهترین نحو ممکن تبدیل نمایند. لازم به ذکر است که برای دسترسی به این مناطق تنها یک الی دو ساعت رانندگی لازم است. در ادامه ما به چند مورد از بهترین و معروف ترین روستاهای تهران اشاره خواهیم کرد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 284
بازدید : 284
mm
14:32
دو شنبه 1 شهريور 1400

در خرید اینترنتی وجود یک راهنما و همراه بسیار ضروری است، خریدیار یکی از سایت هایی است که شما را در خرید اینترنتی راهنمایی می کند.

 

در خرید اینترنتی چطور کالای مناسب را تشخیص دهیم؟

در خرید اینترنتی چطور راهنمایی های لازم پیش از خرید را دریافت کنیم؟

در خرید اینترنتی دستیار خرید یا همراه خرید ما چه کسی است؟

 

در خرید حضوری دو مزیت بزرگ برای شما وجود دارد، اول اینکه می‌توانید کاملا محصول را در دست بگیرید و لمس کنید، دوم اینکه می‌توانید از راهنمایی های فروشنده در خصوص کالا و ویژگی های آن استفاده کنید.

 

اما در خرید اینترنتی این فرصت برای شما وجود ندارد، اما این دلیل بر کنار گذاشتن خرید اینترنتی نیست، چرا که در خرید اینترنتی هزاران مزیت و فایده وجود دارد، پس در نتیجه باید کاری کنیم که معایب آن کمتر شود.

 

اگر همین امروز تصمیم به کوهنوردی گرفته باشید کدام چادر کوهنوردی را انتخاب می‌کنید؟ اصلا برندهای معتبر چادر کوهنوردی کدام هستند؟

کدام مدل چادر برای نیاز شما مناسب است؟

نظرات خریداران در مورد چادر انتخابی شما چگونه است؟ از این مدل چادر چقدر استقبال شده است؟

اینجاست که سایت راهنمای خرید محصولات مانند kharidyaar.ir به شما کمک می‌کند هم کالای مورد نظر و بهترین برندهای مرتبط با آن کالا بهتر بشناسید و هم انتخاب بهتری در خرید کالای مورد نظر داشته باشید.

 

در واقع در سایت خریدیار شما بهترین کالاها را همراه با راهنمای خریدشان مشاهده می کنید، مثلا وقتی قصد انتخاب یک همزن برقی را دارید، در خریدیار نکات لازم پیش از خرید این کالا را مطالعه می کنید و همچنین بهترین نمونه های پرفروش بازار را همراه با لینک خرید در دسترس دارید.

 

سایت خریدیار یک راهنمای خرید اینترنتی انواع کالاست، سایت که در زمینه‌های مختلف کالاهای مختلف را بررسی کرده و اطلاعات لازم پیش از خرید کالا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از نمونه‌های جهانی خریدیار، سایت wirecutter است که دقیقا به همین شکل و البته در مقیاس جهانی کالای موجود در آمازون و فروشگاه‌های اینترنتی دیگر را نقد و بررسی می‌کند.

 

 

خریدیار و لوازم خانگی و آشپزخانه

سایت خریدیار کار خود را با نقد و بررسی لوازم خانگی و آشپزخانه آغاز کرد و در حال ورود به سایر دسته‌بندی های کالایی می باشد، خریدیار نویسندگانی دارد که هر کدام در گروه کالایی مشخصی فعالیت می‌کنند و کالاهای آن دسته را بررسی می‌کنند.

نویسندگان سایت خریدیار ابتدا اطلاعات لازم را در خصوص گروه کالایی مورد نظر کسب می‌کنند و نکات طلایی پیش از خرید کالا را برای شما بیان می‌کنند تا با چشمانی باز انتخاب کنید.

سپس بهترین‌های گروه کالایی مورد نظر را همراه با بیان جزئیات محصول و لینک خرید به شما معرفی می‌کنند، ناگفته نماند که نویسندگان خریدیار هنگام بررسی هر محصول به نظرات خریداران آن کالا توجه ویژه ای دارند تا شما پیش از خرید از نظر خریداران مطلع شوید.

 

 

 

خریدیار چه فروشگاه‌هایی را معرفی می‌کند

خریدیار در حال حاضر با گروه دیجی کالا همکاری می‌کند، اما در آینده نزدیک هر فروشگاهی که سیستم همکاری در فروش خود را راه اندازی کند و محصولات با کیفیتی عرضه کند، می‌تواند در سایت خریدیار معرفی شود.

به طور مثال سایت thisiswhyimbroke که در زمینه همکاری در فروش فعالیت می‌کند، محصولات مختلفی را از فروشگاه های مختلفی مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

سایت خریدیار به چه شکل کسب درآمد می‌کند

خریدیار یک سایت افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش است که در حال حاضر با دیجی کالا همکاری می‌کند.

کسب درآمد در حوزه‌ی افیلیت مارکتینگ بر پایه کسب کمیسیون از فروش محصول است، یعنی وقتی شما کالایی را از دیجی کالا خریداری کنید، کمیسیون مشخصی به خریدیار پرداخت می‌شود.

همین موضوع موجب می‌شود که ما هیچ تعصب خاصی روی کالای مشخص نداشته باشیم و کاملا منصفانه کالاهای مختلف را نقد و بررسی کنیم، چرا که برای ما تفاوتی ندارد به طور مثال شما کدام مدل همزن برقی را انتخاب می‌کنید.

ما به اخلاق پایبندیم و تلاشمان این است که منصفانه‌ترین بررسی‌های ممکن را برای نقد کردن محصولات داشته باشیم و هدف نهایی ما این است که شما برای خرید یک محصول نیاز به تحقیق و بررسی نداشته باشید و خیلی راحت سایت خریدیار را باز کنید و نام کالای مورد نظر را سرچ کرده و نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.

 

آیا واقعا کالاها نیاز به نقد و بررسی دارند؟

شاید این تصور وجود داشته باشد که اصلا چه نیاز به نقد و بررسی کالاها وجود دارد، مگر همه کالاها دیجیتالی هستند که نیاز به بررسی زیادی داشته باشند.

اما حقیقت این است که هر کالایی بررسی‌های خاص خود را نیاز دارد، به طور مثال وقتی قصد خرید یک کش بدن سازی ساده را دارید، آیا می‌دانید که کش با چه مقاومتی را خریداری کنید؟

آیا به صورت پیشفرض می‌دانیم که انواع کش بدنسازی کدامند؟

آیا می‌دانیم که برندهای معتبر کش بدنسازی کدام‌ها هستند؟

 

از طرفی شاید با خود بگویید که بسیار عالی، اگر کالای مورد نظر دارای پیچیدگی های زیادی است، پس خیلی راحت به سراغ گران ترین می‌رویم که حتما بهترین است.

اما لزوما گرانترین‌های بازار بهترین‌ها برای شما نیستند، بسیاری از کالاهای گران قیمت شامل ویژگی‌هایی هستند که هیچوقت استفاده‌ای ندارند، یا اینکه بخاطر مارک یا برند مشخصی، قیمتی چند برابر دیگر کالاها دارند.

هدف خریدیار این است که بهترین کالا، با بهترین قیمت و با ویژگی‌های کافی و مورد نیازتان را انتخاب کنید.

بگذارید یک مثال بزنم، فرض کنید که چند میلیون تومان هزینه کرده اید و یک دستگاه آون توستر خریده اید، و این درحالی است که عمده استفاده شما از این دستگاه برای گرم کردن نان صبحانه است.

امااگر می‌دانستید که برای گرم کردن نان صبحانه یک توستر ساده هم می‌تواند برایتان مناسب باشد، چندین میلیون تومان را صرف خرید آون توستر نمی‌کردید، در حالی که هرگز قرار نیست از امکانات پیشرفته آون توستر استفاده کنید.

یا اگر با کارایی و تفاوت های آون توستر، ماکروویو و فر گازی آشنا بودید، دستگاهی را می خریدید که هر سه کار را برای شما انجام دهد و هزینه کمتری برایتان ایجاد شود.

پس همیشه اینطور نیست که اگر بدون بررسی به سراغ یک برند معروف و مطرح برویم قطعا خرید موفقی خواهیم داشت، همواره نیاز و انتظارات شما از محصول اولویت است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 237
بازدید : 237
mm
15:20
یک شنبه 31 مرداد 1400

امروزه در هر خانه ای تعداد زیادی لوازم خانگی برای کمک به آشپزی و نظافت و سایر امور خریداری و استفاده می شوند. خریداری این لوازم خانگی با توجه به تعدد برند و نوع ، قیمت و خدمات پس از فروش کار بسیار مشکلی است. از طرفی ترافیک و مسافت نیز در خرید های حضوری مشکل کمبود وقت را نمایان می کند. به همین دلیل فروشگاه های اینترنتی که خدمات فروش لوازم خانگی و لوازم جانبی را ارائه می کنند شکل گرفتند.

فروشگاه اینترنتی ویلومون

فروشگاه اینترنتی ویلومون در فروردین سال 1400 با هدف فروش لوازم خانگی اصلی و گارانتی معتبر افتتاح شد. در کنار فروش لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه ، قطعات و لوازم جانبی دستگاه های مربوطه نیز به فروش می رسد. برای اطمینان از امنیت خرید ، ویلومون دارای اینماد و نماد ساماندهی می باشد. هم چنین شرایطی خاص برای ارسال کالا به سراسر کشور دارد. ارسال کالا در تهران توسط پیک نهایتا یک روز پس از ثبت سفارش تحویل مشتریان گرامی می شود.

فروشگاه موزر

ویلومون به صورت تخصصی اقدام به فروش محصولات موزر آلمان و وال امریکا با گارانتی 36 ماهه خدمات طلایی موزر ایران می کند. می توان گفت ویلومون در سال 1400 همکار و همراه جدیخدمات طلایی موزر ایران به عنوان فروشگاه موزر در ایران می باشد. مردم معتبرترین دستگاه های اصلاح مو صورت و بدن برای مصارف شخصی و آرایشگاهی را موزر ایران می دانند. البته به همراه فروش دستگاه های اصلاح مو موزر آلمان ، قطعات موزر و لوازم جانبی موزر نیز در ویلومون به فروش می رسد. قطعات و لوازم جانبی وال امریکا نیز در ویولمون با قیمت های رقابتی به فروش می رسد. دستگاه های مخصوص حیوانات موزر آلمان و وال اصلی با گارانتی 3 ساله خدمات طلایی و مشاوره رایگان در سبد فروش ویلومون وجود دارد.

قطعات بلک اند دکر

یکی از برندهای صاحب نام در تولید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه برند بلک اند دکر " Black and Decker " می باشد. برند بلک اند دکر در ایران با اقبال خوبی روبرو شده است و مورد تایید مردم و کارشناسان امر قرار گرفته است . فروشگاه ویلومون به صورت تخصصی فروش قطعات بلک اند دکر و فروش لوازم جانبی دستگاه های بلک اند دکر را به عهده دارد. اگر برای خرید قطعات بلک اند دکر نیاز به راهنمایی دارید حتما از طریق سایت ویلومون با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

تماس با ویلومون

جهت ارتباط با فروشگاه اینترنتی ویلومون می توانید به صورت حضوری به آدرس : تهران ، میدان شوش ، خیابان صابونیان ، مجتمع الماس بلورین ، طبقه سوم ، پلاک 784 مراجعه فرمایید یا با تلفن ویلومون : 55047469-021 تماس بگیرید. هم چنین می توانید از طریق سایت ویلمون به نشانیHttps://vilomoon.com خرید های خود را انجام دهید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 224
بازدید : 224
mm
14:50
یک شنبه 31 مرداد 1400

شبکه اجتماعی توییتر به عنوان یک سرویس میکرو وبلاگ نویسی شناخته می شود که توسط سازمانها و میلیون ها نفر مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر با روزانه 100 میلیون کاربر فعال و 500 میلیون توییت، یکی از محبوب ترین پلتفرمهای شبکه اجتماعی است. از شبکه اجتماعی توییتر می توان برای دریافت اخبار، دنبال کردن افراد مشهور و یا ارتباط با دوستان قدیمی استفاده کرد. اما محبوبیت آن می تواند وحشتناک باشد. اگر نمی دانید چگونه از توییتر استفاده کنید!؟ نگرا نباشید، خوشبختانه استفاده از توییتر بسیار آسان است. در اینجا، ما در مورد اینکه توییتر چیست، چه کسی از توییتر استفاده می کند و چگونگی شروع کار در شبکه اجتماعی توییتر را، توضیح خواهیم داد.

 

کاربران شبکه اجتماعی توییتر با پست، پیامهای جدید در سایت برای به اشتراک گذاری، تبادل و کشف اطلاعات، در ارتباط باقی می مانند. توییت ها از 140 کاراکتر یا کمتر تشکیل شده اند و می توانند حاوی ایده ها و انواع مختلفی از اطلاعات مانند عکس، فیلم و پیوند به مقالات باشند. کاربران می توانند به این پیامهای ارسال شده در توییتر، از طریق وب یا از طریق یک دستگاه تلفن همراه متصل به اینترنت دسترسی پیدا کنند. هنگامیکه یک کاربر یک توییت ارسال می کند، پیام به پروفایل وی ارسال می شود و به صفحه اصلی (یا فیدها) کاربر ارسال می شود.کاربران می توانند دوستان، خانواده، همکاران، سازمانها، مشاغل و شخصیتهای عمومی را فالو کنند. فالورها با پاسخ دادن به یک توییت یا “بازتوییت” با کاربر ارتباط برقرار می کنند تا به روزرسانی را مجدداً با فالور های خود به اشتراک بگذارند. توییت ها و پاسخ ها عمومی هستند و برای همه قابل مشاهده هستند، مگر اینکه توییت ها محافظت شوند. با پاسخ دادن و به اشتراک گذاشتن توییت ها، کاربران در زمان واقعی با یکدیگر درمورد مطالب جالب، موضوعات داغ و رویدادهای جاری درگیر می شوند.

 

مطالب مرتبط

کامنت توییتر

ریتوییت توییتر

لینک توییتر

 

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 223
بازدید : 223
mm
14:50
جمعه 29 مرداد 1400


hyip.dev group
Hyip.Dev consists of a professional php developer and two web designers and a professional hyip marketer which knows quite a lot about hyip programs ( what are the needs of a hyip program, what the owner of the hyip has in mind ).
They provide numerous hyip scripts and design unique hyip templates.
From the website it's been illustrated that they already published and released some scripts , and designed many hyip templates.
design hyip template


Some of their services:

1. allhyipmonitors script.
2. hyip manager script.
3. hyip lister (monitoring) script.
4. hyip manager templates.
5. hyip lister (monitoring) templates.
6. Launch hyip websites.
7. Launch hyip monitoring websites.


They provide all the services at the cheapest price. For instance they goldcoders hyip templates prices start from $1.84.
hyip template start from $2


It's highly recommended to use their services.

تعداد بازدید از این مطلب: 231
بازدید : 231
mm
14:49
چهار شنبه 27 مرداد 1400

 CRM چیست؟

نرم افزار CRM ابزار تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان است. و در تعریف دقیق تر می توان گفت که CRM، یک استراتژی اساسی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه است.

به عنوان مدیر یک سازمان، قطعا به خوبی می‌دانید که اگر قرار است کسب و کار شما سالیان سال به بالندگی خود ادامه دهد، باید با توجه به چشم انداز تعریف شده، یک استراتژی مناسب و دقیق برای هدایت کسب و کار خود تدوین کنید.

بدون شک اهداف بلندی برای برنامه فروش و سودآوری سازمان خود تعریف کرده اید. اما برای پیشبرد این اهداف، به اطلاعات مرتبط، دقیق و به هنگام نیاز است تا هر لحظه از حرکت سازمان خود در مسیر پیشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشید. نرم افزار CRM با ارائه اطلاعات مفید و یک دست، این امکان را به شما می دهد که از عملکرد تیم‌های فروش، پشتیبانی، ارائه خدمات به مشتری و بازاریابی خود آگاه شوید. همچنین می توانید از داده های مربوط به کانال های مختلف فروش و رسانه های اجتماعی خود را رصد نمایید.

 

شما با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، یک دید کلی از مشتریان خود پیدا خواهید کرد. در واقع می‌توانید همه فرآیندها را به صورت یک سیستم واحد، مشاهده کنید. یک نمودار ساده و قابل تنظیم که می‌تواند سوابق قبلی مشتریان، وضعیت سفارش‌های آن ها، مسائل مربوط به خدمات مشتریان ویژه و ... را برای شما به زبان تصویری و مختصر بیان کند.

 

در سی آر ام اوج، شما حتی می‌توانید انتخاب کنید که این اطلاعات، مربوط به فعالیت‌های مشتریان در رسانه‌های اجتماعی شما نیز باشد. برای مثال لایک‌ها و نظرات مشتریان شما در شبکه‌های اجتماعی و نیز مواردی که با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

 

بازاریابان سازمان شما می‌توانند با کمک سی آر ام اوج، برای درک بهتر قیف فروش و یا بررسی روند آینده هر محصول، پیش‌بینی‌های دقیق‌تری انجام دهند. به این ترتیب، شما دید واضح نسبت به هر سرنخ خواهید داشت و مسیر تبدیل سرنخ به فروش را راحت تر طی می کنید.

 

هر چند که سی آر ام اوج، به طور سنتی، ابزار فروش و بازاریابی است، اما تیم‌های پشتیبانی و ارائه خدمات مشتری نیز از مزایای بی‌شمار آن بهره می‌برند. امروزه مشتریان می توانند از روش های مختلفی مشکلات خود را به گوش کسب و کارها برسانند. مثلا می توانند آن را در یک کانال اجتماعی (مثل توییتر) مطرح کنند و یا به صورت خصوصی (مثلا به صورت ایمیل یا تلفن) درصدد حل آن برآیند. پلت فرم سی آر ام اوج، شما را قادر می‌سازد بدون اینکه مسیر ردیابی درخواست مشتری را گم کنید؛ آن را به بهترین و موثرترین شکل ممکن پیگیری نمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 85743
بازدید : 85743
mm
15:28
دو شنبه 25 مرداد 1400

مجموعه 1touchfood به عنوان جذابترین مرکز آموزش آنلاین آشپزی ایرانی و ملل با ایجاد ساختاری مناسب و بستری همه جانبه جهت کارآفرینی مردان و زنان ایران زمین از سال 98 شروع بکار کرده است. این مجموعه با رویکردی کاربردی اقدام به اجرای دوره های آشپزی، آموزش رایگان آشپزی برای تمامی هموطنان نموده است.

مرکز آموزش آنلاین آشپزی وان تاچ فود با شعار ” بگذار رویای تو تبدیل به تخصصت شود ” با ایجاد زیرساخت دانش بنیان به همراه تیم جوان و زبده در تلاش بوده است تا به افزایش سطح آشپزی و تغذیه در سراسر کشورمان کمک نموده و فرصتی را برای کسب و کار آنلاین بومی در ایران زمین فراهم نماید.

این مجموعه با گردآوری و نگارش آموزش های بینظیر و بی بدیل بصورت رایگان، توانسته منبعی مورد اطمینان در میان هموطنان بدست آورد. در مرکز آموزش آنلاین آشپزی شما می توانید از هنر خود کسب درآمد نامحدود داشته و با اینکار به اقتصاد خود و خانواده خود کمک نمایید.

آموزش آنلاین آشپزی در هر زمان و هر مکان

آموزشگاه آنلاین آشپزی با بستر مناسبی که در این سال ها ایجاد نموده است، فضایی را برای کسب درآمد و یادگیری مناسب و صحیح ایجاد کرده تا مردان و زنان با استعداد و مشتاق در امر یادگیری آشپزی، این فرصت را داشته باشند تا آموزش آنلاین آشپزی را به گونه ای حرفه ای و کاربردی بیاموزند.

کلیه مطالب داخل سایت وان تاچ فود به گونه ای گردآوری و تهیه گشته تا کاربران این سایت با شرکت در دوره های آشپزی بصورت آنلاین و آن دسته از افرادی که از مطالب بخش آموزش رایگان آشپزی بازدید می نمایند، تغییر را در سطح آشپزی خود احساس می نمایند.

تیم وان تاچ فود با سخت کوشی شبانه روزی در تلاش است تا بتواند آموزش های جذاب و منحصر به فرد به هموطنان عزیز در سراسر ایران زمین ارائه دهد. آموزش های این مجموعه تا به امروز توانسته رضایت بالایی را در میان مردم شریف ایران بدست آورده و این به نوبه خود از افتخارات این مجموعه محسوب می شود.

دوره های آشپزی آنلاین

مرکز آموزش آنلاین آشپزی با تهیه دوره های آشپزی بصورت آفلاین توانسته تا به امروز پاسخگوی تمامی نیاز های کاربران در هر جای ایران عزیز باشد. در ادامه این بخش برخی از دوره های آنلاین آشپزی در این مجموعه را برای شما بیان می نماییم. لازم به ذکر است که کلیه دوره های آموزشگاه آنلاین آشپزی به سبکی متفاوت و منحصر به فرد تهیه شده است.

مطالب مرتبط

طرز تهیه انواع ماکارونی و پاستا

طرز تهیه انواع دلمه و کوفته

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 198
بازدید : 198
mm
14:59
چهار شنبه 13 مرداد 1400

امروزه بسیاری از افراد وقت کمتری برای خرید سنتی دارند و به دنبال ساده‌ترین راه‌ها برای خرید هر موردی هستند که نیاز دارند. از آنجا که این وضعیت ممکن است نه تنها به خرید کالا بلکه به خدمات مختلفی نیز اشاره داشته باشد، افق‌های جدیدی از تجارت الکترونیکی (معروف به تجارت الکترونیکی یا تجارت الکترونیکی) گشوده شده است. بنابراین بیایید نگاهی به آمار خلاصه این بخش امیدوار کننده از بازار جهانی بیندازیم. به این ترتیب می‌توانید برخی از حقایق شناخته شده‌ای را که منجر به توسعه تکنیک‌های طراحی تجارت الکترونیکی در تجارت الکترونیکی می‌شود، دوباره مرور کنید.

C:\Users\Amin Izadinia\Desktop\طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی.png

امروزه، رشد سریع تلفن‌های هوشمند و استفاده از اینترنت تلفن همراه مردم را مجبور می‌کند تا در زندگی روزمره خود بیشتر از دستگاه‌های تلفن همراه خود استفاده کنند. مشتریان می‌توانند کالاها را رزرو یا خریداری کنند، برنامه‌ها یا نقشه‌ها را مرور کنند و موارد دیگر.

بیش از 30٪ خرید آنلاین از طریق دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شود و این تعداد هر ساله در حال افزایش است. بیش از 40٪ از ترافیک اینترنت از طریق تلفن‌های همراه و تبلت ها منتقل می‌شود.

این اعداد چشمگیر به نظر می‌رسند، اما آیا استفاده عملی از این داده‌ها برای مشاغل متوسط وجود دارد یا فقط برای مشاغل بزرگ جهانی مفید است؟ آیا توسعه وب سایت تجارت الکترونیکی سفارشی می‌تواند اهداف تجاری شما را برآورده کند یا صرفاً اتلاف پول خواهد بود؟ بیایید نگاهی به جوانب مثبت و منفی بیندازیم و آنها را کنار هم قرار دهیم.

شرکت‌های توسعه تجارت الکترونیکی پول شما را صرف فناوری‌های مدرن مانند برنامه‌ها و برنامه‌های iOS یا Android نمی‌کنند. این یک سرمایه گذاری معقول است که به سرعت نتیجه می‌دهد و درآمد شرکت شما را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، ساخت یک برنامه تلفن همراه 10 هزار دلار هزینه دارد و شما 5000 بار آن را نصب کرده‌اید، بنابراین 5000 مشتری وفادار خود را فقط با پرداخت هر دلار 2 دلار دریافت می‌کنید و این فقط یک نمونه است. اگر می‌خواهید ایده‌های موفق‌تری در مورد طراحی برنامه فروشگاه را بشنوید، فقط با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به سؤالات شما پاسخ دهیم و اطلاعات اضافی را ارائه دهیم.

به منظور ایجاد یک سایت تجارت الکترونیکی برای مشاغل شما، ما شما را با مسائل پیچیده فنی اشتباه نمی‌گیریم و خود ما آنها را برطرف می‌کنیم و به دنبال آن دستورالعمل‌های روشنی در مورد نحوه قرار دادن داده در برنامه تلفن همراه به روشی ساده ارائه می‌دهیم. شما هستید. معمولاً یک پنل مدیریتی مفید یا گزینه مناسب دیگر است. قطعاً نیازی به استخدام کارمندان اضافی یا یادگیری مهارت‌های خاصی مانند زبان برنامه نویسی برای کار با آنها نخواهید داشت.

من هنوز یک سایت قدیمی دارم و پس از به روزرسانی یک برنامه تلفن همراه به آن فکر می‌کنم. این ایده خوبی نیست زیرا می‌توان برنامه موبایل را مستقل از وب سایت اجرا کرد بنابراین می‌توانید با برنامه کنار سایت خود فروش خود را افزایش دهید. همچنین گزینه دیگری برای افزایش مخاطبان کاربران تلفن همراه وجود دارد، توسعه دهندگان وب سایت تجارت الکترونیکی می‌توانند طرحی انطباقی برای وب سایت شما ایجاد کنند.

جزئیات بیشتر در مورد کاربرد و عملکرد برنامه‌های تلفن همراه تجارت الکترونیکی را می‌توانید در وب سایت ما پیدا کنید. همچنین، تیم طراحی برنامه فروشگاه در شرکت تبلیغاتی ایران همیشه خوشحال هستند که به سؤالات شما در مورد راه حل‌های تلفن همراه برای تجارت الکترونیکی پاسخ می‌دهند.

در صورت نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل می‌توانید از شرکت تبلیغات ایران در این زمینه کمک بگیرید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 233
بازدید : 233
mm
15:42
یک شنبه 10 مرداد 1400

لوازم خانگی و آشپزخانه نیازمند تعمیر و نگهداری است. تمام دستگاه های برقی و مکانیکی مانند خرد کن ، غذاساز ، جاروبرقی و ... پس از مدتی کارکرد به دلیل فرسودگی ، نوسان برق یا حتی استفاده نامناسب نیازمند تعویض قطعات متحرک ، مکانیکی یا برقی هستند. بدین منظور شرکت ها و مجموعه هایی در سراسر کشور وظیفه گارانتی و خدمات پس از فروش را بر عهده دارند. یکی از برندهای نام آشنای لوازم خانگی و لوازم آشپرخانه که برای ما نامی آشنا است برند بلک اند دکر " Black and Decker " است. لوازم خانگی و آشپزخانه بلک اند دکر در کنار طراحی زیبا و کاربرپسند، دارای عملکرد خوب و عمر طولانی است. همین موضوع سبب شده است که فروش دستگاه ها و گرایش مشتریان به سمت بلک اند دکر بیشتر باشد. اما عمر طولانی دستگاه های بلک اند دکر مانع خرابی قطعات مصرفی آن نیست.

معرفی ویلوسرویس

ویلوسرویس در ابتدا جهت تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی و آشپزخانه برند بلک اند دکر شروع به فعالیت نمود. با موفقیت در خدمات پس از فروش بلک اند دکر ، دیگر برندهای فعال در بازار لوازم خانگی و آشپزخانه مانند مولینکس ، تفال ، کرشر ، کنوود ، براون ، پاناسونیک ، موزر آلمان و فیلیپس نیز ذیل خدمات ویلوسرویس قرار گرفت. در حال حاضر نمایندگان ویلوسرویس در سراسر کشور نزدیک به 90 نماینده خدمات پس از فروش و تامین قطعات است.

همکاران ویلوسرویس

ویلوسرویس با گارانتی پارسا الکترونیک برای خدمات پس از فروش ، تعمیر لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه برندهای پاناسونیک ، دلونگی ، کنوود ، براون ، فیلیپس ، بلک اند دکر و ... همکاری می کند. هم چنین در بخش زیبایی و سلامت با خدمات طلایی موزر ایران سرویس های پس از فروش و تامین قطعات را در شبکه سراسری نمایندگان ویلوسرویس برای برندهای موزر آلمان ، وال و ارمیلا فراهم می کند. مشتریان گرامی جهت مشاهده کارت گارانتی خدمات طلایی موزر ایران می توانید به سایت ویلوسرویس و منو خدمات مراجعه نمایید.

ارتباط با ویلوسرویس

جهت ارتباط با مجموعه ویلوسرویس می توانید به صورت حضوری به آدرس دفتر مرکزی ویلوسرویس : تهران – میدان شوش – خیابان صابونیان – برج الماس بلورین – طبقه سوم – پلاک 784 مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن 55047469-021 تماس بگیرید. همین طور با مراجعه به سایت ویلوسرویس در صفحه تماس با ما نیز می توانید با مدیریت مجموعه در ارتباط باشید.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 199
بازدید : 199
mm
16:55
چهار شنبه 6 مرداد 1400

مشکلات ساختاری، مانند پانل های تکان خور یا شکاف بین پانل ها، می تواند به تجهیزات آسیب جدی برساند- یا حتی منجر به آسیب دیدگی پرسنل شود. با انجام بازرسی های منظم برای بررسی یکپارچگی ساختاری سیستم کفپوش، جستجوی مشکلات از این قبیل امری حیاتی است. این روش به شما کمک می کند قبل از آسیب یا آسیب به مردم ، هر مشکلی را شناسایی و کاهش دهید.

در وهله اول اگر مراحل نصب به درستی انجام شود ، می توان این نوع مشکلات را کاهش داد. در هنگام نصب ، باید توجه ویژه ای به وضعیت کف شود. کف زیرین باید از همه آوارها تمیز باشد و تا حد ممکن تراز باشد. و دیوارهای اطراف کف برجسته باید تا حد ممکن مربع باشند. این امر نیاز به برش پانل ها را به حداقل می رساند ، که به نوبه خود ، لرزش و شکاف پانل ها را به حداقل می رساند.

یکی دیگر از مواردی که باید از آن اجتناب شود کف پوش است که پاسخگوی نیاز فضای کار نیست. رتبه بندی بار از 1000 تا 25000 پوند است. پانل ها را می توان با استفاده از پانل های کم وزن در مناطق بار سبک تر از ساختمان مخلوط کرد ، در حالی که از پانل های با وزن بالاتر در مناطق بار سنگین اتاق استفاده می شود.

به طور خلاصه ، سیستم های کف دسترسی دسترسی به پست و پانل سنتی راه حل خوبی هستند در صورت نیاز به سیستم های سنگین مانند توزیع هوا خوب است. برای سرویس دهی به این طبقات، پیمانکاران خارج از دفترر یا پرسنل بسیار آموزش دیده در داخل لازم خواهند بود.

سیستم کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی به سیم ها ، کابل ها و لوله های زیر کف را فراهم می کند. پانل های جداگانه سنگین هستند و برای دسترسی به پلنوم نیاز به استفاده از ابزار خاصی دارند. همچنین ، کشیدن بیش از حد پانل های کف به طور همزمان توصیه نمی شود ، زیرا کل کف می تواند ثبات را از دست بدهد. اگر چند فوت از زمین فاصله داشته باشید ، این می تواند یک مشکل اساسی باشد.

انواع مختلفی از سیستم کفپوش برجسته در دسترس است که کمی متفاوت از مدل سنتی پست و صفحه است. اینها در درجه اول از یک برنامه مخابراتی / مرکز داده استفاده می کنند.

در دنیای امروز ، کف دسترسی بالا رفته در درجه اول در مراکز داده فناوری اطلاعات و اتاق های رایانه که نیاز به UFAD وجود دارد استفاده می شود. کابل کشی و سیم کشی نیز در زیر زمین انجام می شود.

مرکز ارتباطات از راه دور معمولاً از صف های مداوم کابینت های تجهیزات تشکیل شده است. این مراکز داده اغلب از نظر مساحت فوت مربع دارای پر جمعیت ترین پیکربندی نصب هستند و بنابراین ، سنگین ترین بار کف پیش بینی شده برای سیستم کف برآمده هستند.

علاوه بر این  مراکز داده اغلب در مکان های دورافتاده قرار دارند و تحت تنش های فیزیکی و الکتریکی از منابعی مانند آتش سوزی و گسل های الکتریکی قرار دارند.

در مراکز داده  مناطق تهویه مطبوع جداگانه اغلب با کف مرتفع مرتبط هستند. کاشی های کف سوراخ شده در زیر سیستم های رایانه ای قرار می گیرند تا هوای خنک را مستقیماً به درون آنها هدایت کنند. به نوبه خود، تجهیزات محاسباتی برای کشیدن هوای مطبوع از پایین به داخل اتاق طراحی شده است. سپس یک واحد تهویه مطبوع هوا را از اتاق بیرون می کشد ، آن را خنک می کند، و آن را مجبور به زیر کاشی های سوراخ شده کف بلند می کند ، بنابراین چرخه کامل می شود.

طبقات سنتی که از پست و پانل ساخته شده اند در محیط مرکز ارتباطات از راه دور / مرکز داده استفاده نمی شوند. در عوض انواع مختلفی از سیستم کفپوش برجسته می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در زیر نشان داده شده است.

طبقه های برجسته بدون استرینگر: با استفاده از این سیستم آرایه ای از پایه ها (پایه ها) ارتفاع لازم برای مسیریابی کابل ها را فراهم می کنند و همچنین از هر گوشه صفحات کف پشتیبانی می کنند. نیازی به سیم کش افقی نیست.

طبقه های برجسته رشته ای: این سیستم از آرایه ای از پایه های پایه استیل تشکیل شده است (که از یک صفحه پایه فولادی ، یک لوله عمودی و یک سر تشکیل شده است) که به طور یکنواخت در مراکز 2 فوت قرار دارند و به طور مکانیکی بر روی کف بتن محکم می شوند.

سکوهای سازه ای: اجزای سازنده این سیستم از زاویه ها یا کانال های فولادی ساخته شده اند که با جوشکاری یا پیچ و مهره به هم متصل شده اند و یک سکوی یکپارچه برای پشتیبانی تجهیزات به کار می روند.

مجامع خرپا: این سیستم از نقاط اتصال به زیر طبقه برای پشتیبانی از چارچوب خرپایی که صفحات کف بر روی آن قرار دارند استفاده می کند. خرپا از مقاومت جانبی بالایی برخوردار است و بارهای جانبی را نسبت به مونتاژ پایه عمودی به زیر طبقه منتقل می کند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 193
بازدید : 193
mm
16:3
سه شنبه 5 مرداد 1400

اول این مقاله یک نکته خدمتتان عرض کنیم. غذاهای ایرانی از جمله غذاهای خوشمزه و خوش طعمی هستند که هر انسانی آرزو دارد برای یکبار هم که شده است این غذاهای ایرانی را میل کنید. این قضیه مربوط به تمام انسان های دنیاست. اکنون می توان لیست غذاهای ایرانی را با یکدیگر بررسی کنیم. ایران عزیزمان در بسیاری از چیزها بی نظیر است.

برای بررسی لیست غذاهای ایرانی باید غذاهای ایرانی را دسته بندی کنیم. غذاهای ایرانی بسته به نوعی که پخته می شوند شامل دسته های مختلفی هستند که در زیر برایتان آورده ایم.

 

شیرینی ها انواع مختلفی دارند و در قومیت های مختلف ایرانی نیز شیرینی های گوناگونی وجود دارد که آموزش این شیرینی ها در آموزش آشپزی خالی از لطف نیست. از این رو حتما طرز تهیه انواع شیرینی ها را مطالعه نمایید.

انواع غذاهای دریایی

کشور پهناور ایران از دو سمت به دریا متصل است. دریا هم که محل زندگی انواع ماهی هاست. از اینرو از قدیم ایرانیان در ماهیگیری حرف های بسیاری برای گفتن داشته اند. ماهی های جنوب و ماهی های شمال با طعم های متفاوت آن.

منبع: https://1touchfood.com/

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 207
بازدید : 207
mm
21:19
دو شنبه 28 تير 1400

ما در زیمانو سعی داریم تا متنوع‌ترین و با کیفیت ترین لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی بیمارستانی، درمانگاهی، مطب و کلینیک های درمانی، همچنین تجهیزات مصرفی و لوازم پزشکی خانگی مناسب بیمار در منزل را ارائه دهیم.
هدف سایت فروش تجهیزات پزشکی زیمانو، معرفی کالای درمانی، دستگاه های پزشکی ، سلامت و بهداشتی با بهترین کیفیت و قیمت بدون واسطه، به خصوص برای مراکز درمانی است. پخش و توزیع لوازم مصرفی پزشکی و بهداشتی در زیمانو به آسانی به سراسر کشور انجام می‌شود.
قیمت تجهیزات مصرفی پزشکی و بیمارستانی در سامانه فروش آنلاین زیمانو، برای تمامی مراکز درمانی، آموزشی، خیریه‌ها و بیماران در منزل ویژه است.
ما فقط یک سایت فروش اینترنتی نیستیم، زیمانو به دنبال کشف و معرفی تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، تأمین کنندگان کالای پزشکی و بهداشتی و نوآوران این عرصه هست و دست آنها را برای همکاری به گرمی فشرده و آماده خدمت رسانی به این عزیزان می‌باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 195
بازدید : 195
mm
16:18
یک شنبه 27 تير 1400

بازی GTA v برای کامپیوتر یک بازی مهیج که با رزولوشن های حداکثر 4k و بالاتر و با سرعت 60 فریم بر ثانیه هم قابل بازی است و در سیستم های ضعیف تر با کیفیت پایین تر قابل اجراء می باشد اما به حداقل سیستم این بازی توجه نمایید. با خرید بازی جی تی ای وی می توانید این بازی از سایت سوخت گیم فوق العاده به صورت کاملا آنلاین و سرورهای اصلی بازی تجربه نمایید.

 

سه کاراکتر مختلف برای بازی وجود دارد یک شکارچی خیابانی، یک سارق بازنشسته و یک جوان وجود دارد که برای زنده ماندن کار های خطرناکی انجام میدهد که کار هر کسی نیست.

 

خرید اورجینال بازی gta v

 

با خرید یکی از بهترین بازی های جهان باز یعنی همان بازی GTA v سفارشی سازی های مختلف مخصوص PC دارد که شامل بیش از 25 تنظیم برای کیفیت و سایه ها و موارد مختلف است که طبق کامپیوتر خودتان می توانید بهترین تنظیمات را انجام دهید. حتی گزینه های اضافی مثل تراکم جمعیت برای کنترل تردد خیابان ها و عابر پیاده را می توانید در بازی جی تی ای وی کنترل کنید.

 

بازی GTA v جلوه های ویدئویی بسیار زیبا در ماشین سواری، تیراندازی، عابران پیاده و حتی حیوانات دارد که به صورت گسترده ای روی آن ها کار شده که روی حالت سوم شخص به خوبی می توان بازی کرد که مانند بازی CYBERPUNK 2077 یا Watch Dogs 2 می باشد یعنی جهان باز است و شباهت های زیادی دیده می شود.

تحویل بعد از خرید بازی استیم GTA V

 

بعد از خرید بازی جی تی ای وی استیم یک رسید دریافت خواهید کرد که در صورت هرگونه سوال یا مشکلی می توانید از طریق پشتیبانی سایت سوخت گیم سفارش خود را پیگیری کنید. بعد از خرید، سفارش شما به صورت خودکار در زمان تعیین شده انجام می شود و نیازی به پیگری از طرف شما نخواهد داشت.

تحویل بازی جی تی ای وی چقدر طول می کشد؟

 

پس از 30 دقیقه الی 3 ساعت بعد از خرید بازی GTA V وی فعالسازی توسط ما انجام خواهد شد.

نکات مهم

 

نرم افزار استیم باید روی سیستم شما نصب باشد.

قبل از ثبت سفارش استیم گارد غیرفعال نمایید و از استیم خارج شوید (لاگ اوت) کنید.

هنگام ثبت خرید یوزرنیم و پسورد به درستی وارد کنید تا سریعا سفارش انجام شود.

اگر ریجن استیم شما ریجن های موجود نمی باشد می توانید یک اکانت جدید استیم بسازید با هر ریجنی و سفارش را با ارزان ترین ریجن ثبت نمایید.

 

سوالات متداول

آیا نسخه اورجینال تحویل داده می شود؟

 

بله نسخه کاملا اورجینال بازی gta v خریداری و تحویل داده می شود.

پشتیبانی به چه صورت است؟

 

پشتیبانی رایگان به صورت 24 ساعته در خدمت شما است. پشتیبانی از طریق واتساپ و سیستم تیکت سایت انجام می شود.

بعد از خرید، نیاز است با پشتیبانی ارتباط برقرار شود؟

 

خیر سفارشات به صورت خودکار بین 30 الی 3 ساعت کاری انجام خواهد شد.

با چه ریجن استیمی بازی جی تی ای خریداری کنیم؟

 

اگر تا به حال در اکانت استیم خریدی انجام ندادید و خام می باشد با هر ریجن استیمی می توانید با همین قیمت خرید نمایید اگر با استیم خریدی انجام داده اید ریجن باید ایران یا آرژانتین باشد در غیر این صورت می توانید یک اکانت استیم جدید بسازید و سفارش دهید.

 

منبع: بازی gta v از سوخت گیم

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 199
بازدید : 199
mm
15:36
یک شنبه 27 تير 1400

 ایمیل تبلیغاتی یا پروموشنال نوعی ایمیل است که مشاغل برای تبلیغ محصولات، خدمات، پیشنهادات و کمپین‌های خود استفاده می‌کنند. برخلاف ایمیل‌های تراکنشی که مشتریان را در مورد سفارش یا اطلاعات حساب مطلع می‌کنند، ایمیل‌های پروموشنال معمولاً با هدف تبدیل افراد به مشتری و مشتری به طرفدار محصولات و خدمات ارائه می‌شوند. ایمیل‌های تبلیغاتی می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند، مانند خبرنامه‌های هفتگی، ایمیل‌های تبلیغاتی فروش و ایمیل‌های نگهداشت مشتری و سایر موارد. تمرکز اصلی یک ایمیل تبلیغاتی این است که در مورد محصول یا خدمات خود به مشتریان بالقوه اطلاعات بدهید.

 

 

در یک مطالعه موردی ، بیش از 50 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که هر ماه یک بار محصولات مورد نیازشان را از طریق ایمیل‌های بازاریابی خریداری می‌کنند. با ایمیل‌های تبلیغاتی که به خوبی نوشته شده‌اند، متقاعد کردن مشتری برای خرید دوباره کار سختی نخواهد بود. نوشتن ایمیل‌های پروموشنال با نرخ تبدیل بالا کلید افزایش فروش شما است و برندهای مشهور تجارت الکترونیکی این موضوع را به خوبی می‌دانند. در ادامه به معرفی چند نوع ایمیل تبلیغاتی پرکاربرد خواهیم پرداخت:

بیشتر بخوانید: چگونه ROI ایمیل مارکتینگ را اندازه‌گیری کنیم؟

پیشنهادهای محدود

همه ما ذاتاً از این‌که عقب بمانیم یا چیزی را از دست دهیم می‌ترسیم و هیچ کس دوست ندارد یک فرصت خوب را از دست بدهد. با محدود کردن زمان تبلیغ و ایجاد احساس فوریت احتمالا خریدار در مورد خرید سریع تصمیم خواهد گرفت. سعی کنید در متن و عنوان ایمیل به محدود بودن تعداد کالا و زمان فروش آن اشاره داشته باشید تا تاثیرگذاری بیشتری را در ایمیل‌ها تجربه کنید.

ایمیل رونمایی از محصول جدید

در حال آماده سازی یک کتاب جدید برای انتشار هستید؟ خط تولید جدید فروشگاه به زودی آغاز به کار خواهد کرد؟ یا یک سرویس جدید به لیست خدمات وبسایت شما اضافه شده است؟ در کل راه اندازی محصول یا خدمات جدید همیشه هیجان انگیز بوده است. اما مهم‌تر از همه، معرفی محصول جدید باعث ایجاد حس کنجکاوی می‌شود، مخاطبین شما را درگیر می‌کند و برند پویا و سرحال نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه عنوان ایمیلی جذاب بنویسیم؟

موجود شدن کالاهای خاص

رونمایی از محصول جدید اتفاقی نیست که هر روز شاهد آن باشیم و شاید فقط یک الی 2 بار در سال لازم باشد این نوع ایمیل‌ها را به مشتریان خود ارسال کنید. یکی دیگر از موضوعاتی که می‌تواند برای ارسال ایمیل تبلیغاتی مناسب و جذاب باشد، موجود شدن کالاهای خاص است.

فروش ویژه فصلی

جمعه سیاه، عید نوروز، روز مادر و یا تعطیلات تابستانه زمان‌هایی هستند که شما می‌توانید از آن برای افزایش فروش استفاده کنید. معمولا در این زمان‌ها فروشگاه‌ها تخفیف‌های خوبی برای کاربران در نظر می‌گیرند که می‌تواند موضوع خوبی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی هم باشد و کاربران را به خرید ترغیب کند.

جایزه برای مشتری‌ها

در نظر گرفتن جایزه و هدیه مانند یک جادو برای ایجاد مشارکت، افزایش فروش و تبلیغ محصولات عمل می‌کند. علاوه بر اینکه کاربران وب سایت را با بنرهای درون سایت با این جایزه‌ها آشنا می‌کنید، می‌توانید ایمیل خاص و جذاب هم برای کمپین طراحی کنید تا بتوانید فروش را چند برابر کنید.

 

منبع:

 

https://worlds-news.blogsky.com/1400/04/11/post-16/%d8%a7%db%8c%d9%85%db%8c%d9%84-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%84-%db%8c%d8%a7-%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a2%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86%d8%af%d8%9f

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 161
بازدید : 161
mm
14:50
شنبه 26 تير 1400

این نوع وب سایت ها بیشتر از جذابیت باید استاندارد بالایی در طراحی داشته باشند و در انتخاب رنگ این نوع وب سایت ها باید از رنگ های تیره و رسمی تر استفاده شود. دسته بندی خدمات و نمونه کارها در این وب سایت ها اغلب یک جزء جدایی ناپذیر است. این نوع وب سایت ها می توانند قسمتی را هم برای فروش محصولات خود داشته باشند که اغلب نیازی به اتصال به درگاه بانکی ندارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به برگه طراحی سایت شرکتی مراجعه نمایید. از نمونه سایت ها در این زمینه می توان به سایت فن آموزان اشاره نمود.

در حقیقت شرکت طراحی سایت شرکتی معمولا برای شرکت ها و سازمان هایی استفاده می شود، که قصد دارند نمونه خدمات و رزومه کاری خود را در معرض دید کاربران و مشتریان خود قرار دهندو از طریق سایت خود اطلاعات لازم را در خصوص خدمات ، رویداد ها و اخباری که در شرکت رخ می دهد را به کاربران نمایش دهداین سایت یک پل ارتباطی بین کاربران و شرکت و یا با شرکت های مختلف می باشد.

قیمت ارائه خدمات سئو خارجی سایت

سئو خارجی شامل تعدادی فرایند و عملکرد است که با توجه به آن ما وب سایت را در بخش Off Page دارای اعتبار و امتیاز می کنیم. به طور کلی باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که:

سئو خارجی به تنهایی کارساز نیست و بهتر است که با سئو داخلی همراه باشد.

سئو خارجی به میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی کیفیت و کمیت بک لینک ها و غیره وابسته است.

از مهمترین عوامل سئو خارجی که در خارج از سایت شما انجام می شود می توان به :

·ساخت بک لینک ها و رپرتاژ آگهی ها

·وبلاگ نویسی

·کار کردن بر روی شبکه های اجتماعی

·تبلیغات سایت شما در سایت های پربازدید

و عوامل مهم دیگر اشاره کرد.

حال که با این تعریف آشنا شدیم که هزینه سئو سایت چگونه محاسبه می شود، باید این را بدانیک که به 2 صورت می توان برروسی بهینه سازی یک وب سایت فعالیت کرد.

·به صورت ماهیانه

·به صورت پروژه ای

تعرفه سئو ماهیانه و بر اساس بودجه ای مشخص

در حقیقت اینطور می توان این مسئله را بازگو نمود که قیمت سئو سایت ماهیانه یعنی اینکه به صورت ماهیانه فعایت بهینه سازی بر روی وب سایت شما صورت پذیرداین مورد از بهینه سازی بیشتر برای آن دسته از وب سایت هایی که در یک سری کلمات کلیدی در گوگل دارای امتیاز هستند و می خواهند، رنک خود را بهبود و یا در شرایط فعلی حفظ کنند استفاده می شود.

هزینه سئو سایت قبل از هر چیز با توجه به آنالیز سایت شما مشخص می شود.

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 170
بازدید : 170
mm
18:29
جمعه 25 تير 1400

از یخچال بعنوان قلب آشپزخانه یاد می‌شود چرا که مهم‌ترین نیازهای حیاتی انسان شامل انواع مواد غذایی و نوشیدنی برای داشتن طول عمر بیشتر و حفظ تازگی آنها در یخچال و فریزر نگهداری می‌شوند و معمولا به مرور زمان و استفاده غیر اصولی نیاز به تعمیر یخچال در محل ضروری می‌شود؛ چون یخچال جز سنگین ترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌رود و تعمیر یخچال در محل، کار را برای افراد راحت تر می‌نماید که در ادامه شایع ترین علل خرابی یخچال را باهم بررسی خواهیم کرد با ما همراه شوید تا از آگاهی های ناب این مقاله نهایت استفاده را ببرید.

ماشین لباسشویی ال جی یکی از وسایل بسیار کارامد در منزل به شمار می‌رود بخاطر استفاده روزانه از این وسیله برخی شاهد اختلال و بروز ارور لباسشویی ال جی بر روی صفحه نمایشگر آن خواهند بود که برای درک بیشتر و آگاهی از این ارورها با ما همراه شوید تا بدانید ارور ماشین لباسشویی ال جی به چه دلایلی است و برای رفع این ارورها چه کار باید کرد.

نظافت منزل برای خانم‌های خانه‌دار در اکثر مواقع سخت و وقت گیر است که علاوه بر صرف زمان زیاد، زحمت بسیاری نیز برای آن‌ها دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند که این کار را به فرد دیگری سپرده و بابت آن هزینه‌ نظافت منزل را پرداخت کنند. پیدا نمودن فردی که بشود امور منزل را با اطمینان کامل به او سپرد سخت و گاهی امکان‌ناپذیر است. ما در ادامه این صفحه تمام مواردی را که لازم است درباره نظافت منزل و خدمات نظافتی بدانید را توضیح داده و قیمت نظافت منزل را نیز ذکر خواهیم کرد. نظافت آشپزخانه، نظافت اتاق‌ها، نظافت حمام و سرویس بهداشتی، همه و همه مواردی هستند که سبب می‌شوند افراد با نگرانی از تمیز کردن منزل خود صحبت کنند و حتی گاه به دلیل آن‌که تصور می‌کنند از پس آن بر نمی‌آیند، سراغش نروند.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 205
بازدید : 205
mm
16:7
شنبه 19 تير 1400

  فروش انواع مبلمان اداری، استفاده از برترین متریال مبلمان در ایران بالاترین کیفیت و ضمانت بهترین قیمت مبلمان در فروشگاه آپادانا پدیده.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 167
بازدید : 167
mm
15:48
پنج شنبه 17 تير 1400

در محیط های صنعتی و غیر صنعتی که استخرها و یا حجم وسیعی از آب در آن ها وجود دارد، همیشه مقدارهای متفاوتی از آلودگی های خاصی تولید می گردد. علاوه بر آن مخزن های نگهداری آب و سیالات مستعد ایجاد این گونه آلودگی ها نیز هستند. مخازن، استخرهای معمولی و استخرهای صنعتی همه در معرض آلودگی قرار گرفته و غالباً مقدار و غلظت آن در محیط های صنعتی بیشتر است. به دلیل حضور دائمی آب و مایعات در این محیط ها، آلودگی ها انباشته شده و از بین بردن آن ها دشوارتر می شود. پس از شناخت نوع آلودگی می بایست برای رفع آن ها اقدام های لازم انجام گیرد.

نوع آلودگی

بر اثر رکود مایع در کف و دیواره های استخرهای صنعتی و غیر صنعتی و محل هایی که آب و مایعات دیگر در آن تجمع پیدا کرده، لجن و گل و لای تشکیل می شود. به علاوه پسماندهای صنعتی با آب مخلوط می شوند و به شکل لجن در می آید. لجن های به وجود آمده بر دیواره و کف استخرها و مخازن چسبیده و علاوه بر آن می تواند در آب غوطه ور شود.

روش نظافت و شستشو

جهت نظافت و از بین بردن لجن و گل و لای به وجود آمده روش های صنعتی متعددی به کار می رود. یک از بهترین روش های حذف این آلودگی ها استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی می باشد به صورتی که این لجن ها را مکش کرده و از محیط خارج می کند. شرکت خدماتی نظافتی با به کار گیری این ابزارها عملیات کشیدن لجن را انجام می دهند.

واترجت

به منظور تخلیه آب باقی مانده در یک استخر، گودال آب و هم چنین تمیز نمودن کف و دیواره استخرها و مخازنی که لجن های موجود در آن در حجم و غلظت کمتری باشد، از واترجت صنعتی با فشارهای کمتر از 250 بار استفاده می شود به صورتی که این عمل توسط نازل مخصوص لجن کش (Sludge Sucker) انجام می گیرد. با نصب یک نازل لجن کش بر روی واترجت، این دستگاه به یک مکنده تبدیل شده و می تواند آب و لجن را مکش کند.

مکنده

اگر آلودگی و لجن های به وجود آمده در آب های موجود در محیط صنعتی، سنگین و به مقدار بیشتری بوده و یا این که در عمق زیاد قرار گرفته باشد، واترجت استفاده نمی شود و لازم است مکنده های صنعتی و مکنده های صنعتی سنگین کار با مخزن رابط مورد استفاده قرار گیرد و حتی این امکان وجود دارد که برای مکش پسماندهای سنگین صنعتی به کارگیری از مکنده کامیونی ضرورت پیدا کند.

 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 189
بازدید : 189
mm
15:40
پنج شنبه 17 تير 1400

موزر آلمان با بیش از 75 سال سابقه در تولید انواع ماشین های اصلاح مو و صورت در دنیا به عنوان برندی قابل اعتماد و بادوام شناخته می شود.  برند موزر آلمان در حال حاضر دارای برندهای موزر، ارمیلا و وال است که به طور مثال برند وال تحت لیسانس موزر آلمان در چند کشور دنیا تولیدات خود را روانه بازار می کند. طی سالیان طولانی موزر آلمان تولیدات دیگری را در بخش های آرایشی و بهداشتی معرفی و تولید کرده است. تولید انواع سشوار موزر ، ماشین های اصلاح شارژی موزر و اتو مو موزر محصولات نسبتا جدیدتر موزر آلمان هستند.

دستگاه مخصوص حیوانات

موزر آلمان دستگاه های اصلاح پوشش(مو) حیوانات نیز تولید می کند. در کنار تولید دستگاه های اصلاح پوشش و مو حیوانات خانگی انواع تولیدات مرتبط با این دسته دوست داشتنی مانند برس ها، اسپری تمیز کننده طبیعی، ماشین سوهان ناخن، شکل دهنده ناخن، ناخن گیر و حوله های مخصوص حیوانات نیز تولید می شود.

موزر در ایران

در ایران ماشین های اصلاح موزر را بیشتر با سری دستگاه های 1400 موزر قرمز رنگ می شناسیم. از وقتی ماشین های اصلاح برقی به آرایشگاه ها راه یافت بر روی میز هر آرایشگر ماشین اصلاح مو موزر خودنمایی می کرد.

گارانتی اصلی موزر در ایران

نمایندگی خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی موزر در ایران خدمات طلایی موزر ایران می باشد. خدمات طلایی موزر ایران وظیفه تامین قطعات موزر و لوازم جانبی موزر آلمان را به همراه تعمیرات موزر بر عهده دارد.

 در سال 1400 نزدیک به 90 نماینده خدمات طلایی موزر ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران با شعار " خدماتی به وسعت تمام ایران " وظیفه تعمیر و خدمات پس از فروش موزر آلمان را انجام می دهند. با برنامه ریزی خدمات طلایی موزر ایران در اکثر استانها و مراکز استان ها نمایندگی موزر وجود دارد که مشتریان موزر می توانند جهت سرویس و تعمیرات موزر به این مراکز مراجعه کنند. لیست نمایندگان موزر در سایت خدمات طلایی موزر ایران با مکان یابی  به تفکیک استان قابل مشاهده است.

نگهداری و سرویس ماشین موزر

دستگاه های اصلاح مو و صورت موزر نیازمند رسیدگی و سرویس های دوره ای می باشد. هرازگاهی بنابر استفاده (حرفه ای یا خانگی) می بایست تیغه های دستگاه تمیز و روغن کاری شود. در صورت نیاز ممکن است نیاز به تنظیم جایگاه تیغه ها (در برخی ماشین های اصلاح موزر) باشد.

خدمات طلایی موزر ایران طرح های سرویس دوره ای و تعمیرات موزر را در نمایندگی مرکزی خدمات طلایی موزر ایران به نشانی : تهران – میدان شوش – خیابان صابونیان – برج الماس بلورین – طبقه +3 – واحد 782 انجام می دهد که جهت برخورداری از این سرویس ها و یا تخفیف ها می توانید به سایت خدمات طلایی موزر ایران مراجعه یا با تلفن 55047469-021 تماس برقرار فرمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 183
بازدید : 183
mm
15:40
پنج شنبه 17 تير 1400

موزر آلمان با بیش از 75 سال سابقه در تولید انواع ماشین های اصلاح مو و صورت در دنیا به عنوان برندی قابل اعتماد و بادوام شناخته می شود.  برند موزر آلمان در حال حاضر دارای برندهای موزر، ارمیلا و وال است که به طور مثال برند وال تحت لیسانس موزر آلمان در چند کشور دنیا تولیدات خود را روانه بازار می کند. طی سالیان طولانی موزر آلمان تولیدات دیگری را در بخش های آرایشی و بهداشتی معرفی و تولید کرده است. تولید انواع سشوار موزر ، ماشین های اصلاح شارژی موزر و اتو مو موزر محصولات نسبتا جدیدتر موزر آلمان هستند.

دستگاه مخصوص حیوانات

موزر آلمان دستگاه های اصلاح پوشش(مو) حیوانات نیز تولید می کند. در کنار تولید دستگاه های اصلاح پوشش و مو حیوانات خانگی انواع تولیدات مرتبط با این دسته دوست داشتنی مانند برس ها، اسپری تمیز کننده طبیعی، ماشین سوهان ناخن، شکل دهنده ناخن، ناخن گیر و حوله های مخصوص حیوانات نیز تولید می شود.

موزر در ایران

در ایران ماشین های اصلاح موزر را بیشتر با سری دستگاه های 1400 موزر قرمز رنگ می شناسیم. از وقتی ماشین های اصلاح برقی به آرایشگاه ها راه یافت بر روی میز هر آرایشگر ماشین اصلاح مو موزر خودنمایی می کرد.

گارانتی اصلی موزر در ایران

نمایندگی خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی موزر در ایران خدمات طلایی موزر ایران می باشد. خدمات طلایی موزر ایران وظیفه تامین قطعات موزر و لوازم جانبی موزر آلمان را به همراه تعمیرات موزر بر عهده دارد.

 در سال 1400 نزدیک به 90 نماینده خدمات طلایی موزر ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران با شعار " خدماتی به وسعت تمام ایران " وظیفه تعمیر و خدمات پس از فروش موزر آلمان را انجام می دهند. با برنامه ریزی خدمات طلایی موزر ایران در اکثر استانها و مراکز استان ها نمایندگی موزر وجود دارد که مشتریان موزر می توانند جهت سرویس و تعمیرات موزر به این مراکز مراجعه کنند. لیست نمایندگان موزر در سایت خدمات طلایی موزر ایران با مکان یابی  به تفکیک استان قابل مشاهده است.

نگهداری و سرویس ماشین موزر

دستگاه های اصلاح مو و صورت موزر نیازمند رسیدگی و سرویس های دوره ای می باشد. هرازگاهی بنابر استفاده (حرفه ای یا خانگی) می بایست تیغه های دستگاه تمیز و روغن کاری شود. در صورت نیاز ممکن است نیاز به تنظیم جایگاه تیغه ها (در برخی ماشین های اصلاح موزر) باشد.

خدمات طلایی موزر ایران طرح های سرویس دوره ای و تعمیرات موزر را در نمایندگی مرکزی خدمات طلایی موزر ایران به نشانی : تهران – میدان شوش – خیابان صابونیان – برج الماس بلورین – طبقه +3 – واحد 782 انجام می دهد که جهت برخورداری از این سرویس ها و یا تخفیف ها می توانید به سایت خدمات طلایی موزر ایران مراجعه یا با تلفن 55047469-021 تماس برقرار فرمایید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 174
بازدید : 174

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود