بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بهترین لینک های ایران و جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mm
22:15
یک شنبه 31 شهريور 1398

شرکت مرک آلمان شناخته شده ترین و قدیمی ترین کمپانی در حوزه تولید و فروش مواد شیمیایی داروسازی , تحقیقاتی می باشد.

مرک در سال 1668 در آلمان با تاسیس یک داروخانه به نام فرشته توسط  فردریش یعقوب مرک که یک متخصص روانشناسی بودتاسیس گردید .

در سال 1816 , امانوئل مرک که یکی از بنیان گذاران اصلی , عهده دار مدیریت داروخانه گردید

او آزمایشگاه داروخانه را گسترش داد و موفق به تشخیص چندین شد.

او و جانشینانش موفق به اختراع و تولید چندین دارو و مواد شیمیایی اولیه ساخت دارو در سال  1890 گردیدند.

در سال 1891 جورج مرک نمایندگی این شرکت را در ایالات متحده (نیویورک ) تاسیس کرد اما این شرکت پس از جنگ جهانی مصادره گردید و به عنوان شرکت مستقل فعالیت کرد.

امروزه گروه مرک یکی از 5 شرکت برتر داروسازی می باشد در دنیا می باشد.

مواد شیمیایی تولید شده این شرکت در گرید های مختلف دارویی , خلوص بالا برای کروماتوگرافی و آنالیز انواع محیط های کشت با استانداردهای روز آمریکا و اروپا می باشد.

مواد شیمیایی مرک در شرکت های مختلف تولید کننده مواد شیمیایی به عنوان رفرنس  مرجع و استاندارد  کاربرد دارد.

در سالهای اخیر مرک با خرید شرکت های زیگما آلدریچ و میلی پور فعالیت خود را بیش از پیش گسترش داده است.

شرکت سیگما با تولید آدنوزین تری فسفات

و شرکت آلدریچ با تولید ۱متیل،۳نیترو،۱نیتروگائیدین فعالیت خودشان را شروع به کار کردند و فعالیت های خود را با تولید انواع مواد شیمیایی زیستی دیگر گسترش دادند.


در سال 1975 این دو شرکت با یکدیگر ادغام شده شرکت سیگما آلدریچ را تشکیل دادند.
این شرکت هم نهایت در سال های اخیر با شرکت مرک ادغام شد.

 

شرکت میلی پور نیز در سال ۱۹۵۴ با تولید انواع فیلترها و ممبران ها شروع به کار کرده است و از شرکت های پیشرو در این صنعتبوده این شرکت در سال 2010 به شرکت مرک پیوست.

امروزه مرک با حدود 60 هزار کارمند در 70 کشور از دنیا مشغول به فعالیت می باشند.

در حوزه سلامت نیز با 2500 نفر در 4 مرکز بوستون , درتمند , توکیو و پکن عملیات تحقیق و توسعه خود با بیش از 1183 میلیون یورو در حوزه سرطان , متابولوژیکی و قلب سرمایه گذاری نموده است .

شرکت مرک در سال های 2017 و 2018 با برگزاری مسابقات علمی و سرمایه گذاری در پروژه های تحقیقاتی اصلاح ژن تلاش خود را برای گسترش بهداشت و درمان بیماری ها و بهبود کیفیت زندگی نموده است.

 

MRK (NYSE) 75.75 دلار   قیمت سهام گروه مرک  :

دارایی این شرکت در سال 2017 : 40.12 میلیارد دلار

درآمد خالص این شرکت در سال 2017 : حدود 1.5 میلیارد دلار

دفتر مرکزی :  نیوجرسی، ایالات متحده

مدیر عامل : سی. فرازیر از تاریخ 1 ژانویه 2011

بنیان گذارفردریش مرک www.merckgroup.com

 

وبسایت  : http://www.merckmillipore.com/
                            

 

حدود 70 درصد سهام این شرکت هنوز هم متعلق به خانواده مرک می باشد.*

 

 

پر فروش ترین و با کیفیت ترین مواد شیمیایی در دنیا مختص برند مرک می باشد.

 

 

علمینوگستر از مراکز فروش مواد شیمیایی در ایران با هدف ارائه خدمات به مراکز دارویی و تحقیقاتی و دانشگاهی وغذایی کشور اقدام به واردات مواد شیمیایی مرک اصلی در کمترین زمان با به صرفه ترین قیمت می نماید .

 همچنین این شرکت دارای موجودی انواع مواد شیمیایی در گرید های مختلف 

و انواع تیترازول مرک ,چسب انتلان  گاز پک های          و... می باشد.

خرسندیم که توانسته ایم با واردات مواد شیمیایی مرک اصلی این نیاز را در کشور عزیزمان مرتفع نماییم.

در مقاله بعدی راه های مختلف تشخیص مواد شیمیایی مرک اصلی از تقلبی را بررسی خواهیم نمود .

هم اکنون روش گرفتن برگه آنالیز و سرتی فیکیت محصولات مرک در سایت علمینوگستر توضیح داده شده است همچنین شما می توانید به صورت رایگان با ارسال تصویر ماده شیمیایی برای ما در کمترین زمان برگه آنالیز مواد شیمیایی مرک را دریافت نمایید.

 

 

 

 

تهیه شده توسط شرکت علمینوگستر وارد کننده مواد شیمیایی مرک آلمان

 

http://elminogostar.com

 

حق کپی رایت محفوظ می باشد.

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 317
بازدید : 317
mm
17:29
جمعه 29 شهريور 1398

امروزه رشد فناوری اطلاعات بر بخش های مختلفی از زندگی ما تاثیر گذاشته است. تقریبا همه ی ما نیاز ها و خرید هایمان را در اینترنت جست و جو می کنیم. از فروشگاه های اینترنتی وسایل مورد نیاز مان را می خریم، از لباس و پوشاک گرفته تا موبایل، خانه، ماشین و .... . همه گیر شدن گوشی های هوشمند نیز موجب راحت تر شدن و سریع تر شدن این کار ها شده است.

مورد دیگری که یکی از مسائل تقریبا نوظهور در کشور ما می باشد، استفاده از تاکسی ها ی اینترنتی است. استفاده از اسنپ و تپسی در صدر این تاکسی های اینترنتی قرار دارد. کد تخفیف اسنپ و کد تخفیف تپسی

 

 

سابقه تاکسی آنلاین در دنیا به چه سالی بر می گردد؟

سال ۲۰۰۹ سالی مهم در حمل و نقل عمومی شد. در کالیفرنیا فردی خوش ذوق ایده ای به ذهنش رسید که خیلی زود توانست برای ایده اش سرمایه گذار پیدا کند. نتیجه ورود اپلیکیشن اوبر به حمل و نقل آمریکا بود که در مدت کوتاهی بیشتر از ۷۰ درصد افراد از آن استفاده کردند.

اوبر به مشتری امکان سفارش تاکسی به صورت اینترنتی رو می دهد . Foursquare و Yelp از هم نمونه های مشهور دیگر هستند. از نمونه های موفق ایرانی که با استقبال روز افزون مردم رو به رو شده است. تاکسی آنلاین اسنپ و تپسی می باشد.

 

 

تاکسی آنلاین چیست؟

تاکسی های آنلاین امروزه جایگاه ویژه ای را در بین مردم به خود اختصاص داده است. از اسنپ و تپسی می توانید برای سفر های درون شهری خود استفاده نمایید. تنها با داشتن یک گوشی هوشمند می توانید این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب نمایید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

با نصب این برنامه کاربر می تواند به راحتی مبدا و مقصد خود را انتخاب نماید و هزینه سفر و مشخصات راننده را می تواند مشاهده نماید و در نتیجه پس از در خواست، نزدیک ترین خودرو به مبدا برای شما فرستاده می شود.

اسنپ، سامانه هوشمند حمل‌ونقل، پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو و موتورسیکلت به شمار می‌رود. با درخواست خودرو یا موتورسیکلت در این اپلیکیشن، پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، نزدیک‌ترین اسنپ به نشانی شما می‌آید. با اسنپ سفری ایمن، راحت و مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

 

 

 

دلیل استفاده ی بیشتر مردم از تاکسی های اینترنتی چیست؟

اپلیکیشن برنامه های اسنپ و تپسی کاملا فارسی هستند. و رابط کاربری ساده ای دارند. در همه ی شهر ها ی کوچک و بزرگ ایران در هر ساعتی از شبانه روز که باشد، در زمانی بسیار کوتاه ماشین دربست خودتان را اختیار دارید.

تاکسی های آنلاین از راننده هایی با اخلاق و منظم استفاده می کنند. نسبت به تاکسی های قدیمی آرامش و نظم بیشتری دارند.

تاکسی های اینترنتی به صرفه تر و اقتصادی تر از بقیه سرویس های دربستی تاکسی می باشند، قیمت ها از قبل محاسبه و شما به عنوان مسافر از آن مطلع می شوید. چانه زنی و درگیری سر کرایه هم وجود ندارد.

 

 

  

تفاوت تپسی با اسنپ در چیست؟

امروزه در چیزی که مشتریان می‌بینند تفاوت فاحشی وجود ندارد، چراکه درنهایت هر دو اپلیکیشن در حوزه حمل‌ونقل فعالیت می‌کنند و از نظر قیمت‌گذاری و مدل کسب‌وکار شبیه به هم به‌نظر می‌رسند. با این‌حال، الگوریتم ‌های هر شرکتی با دیگری متفاوت است و در آینده‌ای نزدیک شیوه‌های کاری هر دو با یکدیگر متفاوت‌تر خواهند شد.


این روزها تاکسی ‌های آنلاین دل اکثر کاربرانشان را برده‌اند تا جایی که براساس آماری که از سوی اسنپ ارائه شده است تعداد کاربران اسنپ ۵۸۰ هزار نفر و تعداد رانندگان آن ۲۸ هزار نفر اعلام شده است ‌که رشد ۱۰۰ درصدی اسنپ در ماه‌های اخیر را به همراه داشته است. رتبه رضایت کاربران از ۵ نمره ۴.۶ اعلام شده،‌ هم‌چنین گفتنی است مسافران شهری با اسنپ بیش از ۲۳ میلیون کیلومتر سفر کرده‌اند. 

 

 

امنیت در تاکسی های اینترنتی

امنیت کاربران ازجمله اولویت اصلی تاکسی های اینترنتی است. به همین منظور قابلیت ‌هایی در جهت امنیت و آسایش بیشتر مسافران ارائه می شود همانند:

  • احراز هویت کاربران راننده
  • ثبت اطلاعات کاربر راننده
  • بررسی خودرو کاربر راننده
  • عکس کاربر راننده
  • امکان به اشتراک گذاشتن اطلاعات و نقشه مسیر با آشنایان
  • پنهان‌سازی شماره تلفن کاربران راننده و مسافر در حین تماس

 

 

کد تخفیف اسنپ و کد تخفیف تپسی

تاکسی های اینترنتی بسیار مقرون به صرفه هستند، با این حال برای کسانی که می خواهند از تخفیف های بیشتری استفاده کنند، کد تخفیف اسنپ و کد تخفیف تپسی وجود دارد. ما این کد ها را در تخفیف هات در اختیار شما می گذاریم تا سفری ارزان تر را تجربه نمایید.

کد تخفیف اسنپ تریپ

کد تخفیف دیجی کالا

تعداد بازدید از این مطلب: 292
بازدید : 292
mm
1:33
دو شنبه 25 شهريور 1398

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت باربری و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها و بهینه سازی وب سایت چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه سفيد یا White Hat

 به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

www.saprenco.com

تعداد بازدید از این مطلب: 317
بازدید : 317
mm
3:45
چهار شنبه 6 شهريور 1398

 اتوماسیون اداری

امروزه با ورود اتوماسیون اداری شیوه های ناکارامد سنتی در جهت رسیدگی به انجام امور دفتری در سازمان های کوچک و بزرگ به طور کلی کنار گذاشته شده است. زیرا بیش از 70 درصد آن ها هیچ ارزش افزوده ای نداشته و بیشتر اتلاف وقت و منابع محسوب می شدند. خودکار سازی، یک پارچه نمودن و بهینه کرن تمامی این فرایند ها در جهت نیل به اهداف متعالی سازمانی،کاری است که در غالب اتوماسیون اداری مطرح می شود.


مفهوم اتوماسیون اداری چیست؟


با توجه به گسترش و پیچیده شدن ارتباطات تجاری سازمان ها ، نیاز به یک سیستم اداری یکپارچه که بتواند حجم عظیمی از مکاتبات و اطلاعات را با دقت و سرعت مورد بررسی و طبقه بندی قرار دهد ، به وضوح احساس می شود. چرا که یکی از منابع با ارزش و اصلی مدیران در سازمان های کوچک و بزرگ همین دسترسی سریع به اطلاعات و هماهنگی بین آن ها است.
اتوماسیون اداری یک سامانه ی قابل کنترل و برنامه ریزی متناسب با نیاز های کسب و کار شما است. اتوماسیون در قالب یک بسته نرم افزاری با خرید نرم افزار اتوماسیون اداری پیاده سازی می شود و کلیه اجزای اطلاعاتی و بخش های مختلف سازمان را به صورت یکپارچه طبقه بندی، تنظیم و اصلاح می کند. همچنین باعث تسریع در دسترسی به آمار و دستورالعمل ها می شود.
پس به صورت کلی خودکارسازی یا اتوماسیون، مجموعه‌ای از روش‌های کاری و نرم‌افزار و سخت‌افزاری است که برای ذخیره و بازیابی و مبادله اسناد و اطلاعات اداری به کار برده می شود.
 


نرم افزار های خودکار سازی

 

با توجه به رشد سازمان ها در حوزه های مختلف اطلاعاتی ، استفاده از مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری بسیار احساس می شود. با استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب از مزایای زیادی همچون حذف کاغذ،  جمع آوری و توزیع اسناد و فرم های ارتباط اداری، تصویر برداری و بایگانی اسناد، پردازش و ویرایش متن، گزارش گیری آماری دقیق و سریع و …  که بخش هایی از این سیستم تحت وب می باشد، بهره مند می شوید.
 


اتوماسیون اداری ابری


شاید شما صاحب کسب و کاری باشید که در شروع راه هستید و می خواهید در خصوص هزینه ها کمی محتاط تر عمل نمایید، می خواهید اتوماسیون اداری را بدون پیچیدگی های استقرار و راه اندازی استفاده کنید یا به صورت آزمایشی و کوتاه مدت از آن استفاده کنید و .... در این صورت پیشنهاد ما به شما استفاده از اتوماسیون اداری ابری است.
 


مزایای استفاده از سیستم اتوماسیون ابری


اتوماسیون اداری ابری (نرم‌افزار به‌عنوان سرویسSaaS)  روشی جدید در ارائه خدمات نرم‌افزاری است که در آن تمام مسئولیت خرید، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات است. خدمات و امکانات از طریق اینترنت در اختیار شما قرار می‌گیرد. پس شما نگرانی از بابت پشتیبانی، ارتقای سخت افزار و دیگر موارد ذکر شده نخواهید داشت.
اقتصادی و مقرون به صرفه بودن
کنترل و میزبانی نرم افزار از راه دور است و کسانی که می خواهند از آن استفاده کنند، تنها باید ماهانه یا در دوره های زمانی مشخص بابت استفاده از این سرویس ها و نرم افزار ها مبلغی را خدمات بپردازند. همچنین چون نیاز به خرید و راه اندازی نرم افزارها نیست و از طرف دیگر نیازی به هزینه کردن بابت نگهداری تجهیزات هم نمی باشد، بسیار مقرون به صرفه است.
انعطاف پذیری و قابلیت گسترش داشتن
چون همه چیز در بستر ابر و خدمات ابری ارائه می شود، در صورت رشد سازمان و اضافه شدن فرایند ها و افراد جدید به سادگی می توان آن را گسترش داد. افزون بر آن از هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید کارها را انجام دهید زیرا برای استفاده از خدمات اتوماسیون اداری بر بستر ابر تنها دسترسی به اینترنت کافی است.
افزایش کارایی و تدوین استراتژی ها و تصمیمات درست برای آینده سازمان
قابلیت ایجاد گردش کار خودکار در این سیستم موجب افزایش کارایی شرکت می شود. مدیران و کارکنان در لحظه می توانند به گزارشات دسترسی پیدا و تجزیه و تحلیل کرده و برنامه ریزی خوبی برای تصمیمات آینده شرکت مانند پیش بینی فروش، بودجه بندی و … انجام دهند.
 


مزایای استفاده از سیستم خودکار سازی اداری تحت وب برای کسب و کار ها و سازمان ها


در سطح سازمان گردش مکاتبات به شکل الکترونیکی انجام می شود و در پس آن بایگانی الکترونیکی، بهره گیری از امضاء دیجیتالی و کارتابل الکترونیکی میسر می باشد.
پاسخگویی به مراجعان با سرعت و به موقع در انواع اتوماسیون امکان پذیر می باشد
افزایش بهبود ارتباطات درون و بیرون سازمانی و بهبود کارایی زیرا گردش کار مکانیزه جایگزین گردش کار سنتی شده است
کنترل کاربردی و استاندارد برکار کاربرانی که آموزش کار با اتوماسیون اداری را گذرانده اند ممکن خواهد شد
نگهداری بهینه اطلاعات در اتوماسیون و صرفه جویی در زمان و استفاده بهینه از وقت در سازمان
جستجو اطلاعات ذخیره شده در انواع اتوماسیون اداری به سهولت انجام می شود
حذف کاغذ، امکان کنترل گردش نامه و بررسی موقعیت نامه در هر زمان و مکان امکان پیگیری نامه های ارجاع داده شده و یافتن نقاط گلوگاه در گردش کارها
اسناد و اطلاعات به خوبی بایگانی می شوند؛ از ابزارهای مهم مدیریت در تهیه برنامه‌ ها و تصمیم گیری های استراتژیک تحلیل درست اطلاعات است.
 


اتوماسیون اداری تحت وب آی کن


اتوماسیون اداری پیشرفته تحت وب آی‌کن، بستری مناسب و مطمئن جهت رسیدن به یک سازمان الکترونیک و بدون گردش کاغذ (Paperless) و مجموعه اطلاعات یکپارچه و قابل دسترس از سیستم‌های مختلف را مهیا می‌نماید.
اتوماسیون اداری آی‌کن مطابق با استاندارد ISO15408 و همچنین با تائید صلاحیت از مراجع ذیصلاح، توانست مراحل مختلف آزمایش‌های Test Plan امنیتی را با موفقیت پشت سرگذاشته و ماحصل آن کسب تائیدیه رسمی امنیت و ثبت نرم‌افزار سازمان الکترونیک تحت وب به عنوان تنها نرم‌افزار امن سازمان الکترونیک تحت وب در کشور می‌باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 404
بازدید : 404


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود